רכב

מותג הרכב כובש את ישראל ומשקיע מיליונים: "הפך לגמרי לבן בית"

כיום נוסעים על כבישי ישראל מעל 16,000 רכבי Geely וזה אחד המותגים שצומח במהירות בישראל, ברקע מהפכת הרכבים החשמליים שסוחפת את הנהגים. כעת החברה תשקיע מיליוני שקלים בקמפיין חדש
מערכת ice |  2
רכב GEELY (צילום יחצ)
אל תופתעו אם בקרוב אם תראו את תמונת הרכב החשמלי שכובש את ישראל, בכל פינה. קמפיין חדש שמשיקה יבואנית המותג, גיאו מוביליטי, יעלה באמצעות משרד הפרסום Pressman-Baruch, והושקעו בו, על פי הערכות בתעשייה, מיליוני שקלים.
הקמפיין מספר איך הפך המותג Geely לאחד האהובים בישראל, ויעלה הערב בפריסה ארצית בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, וגם בשלטי חוצות ברחבי הארץ. כיום נוסעים על כבישי ישראל מעל 16,000 רכבי Geely. חברת גיאו מוביליטי מסרה 7,129 רכבים חדשים בשנת 2023.
נתון זה משקף צמיחה של 4.6%, בעוד כלל השוק סיים בעלייה זניחה של 0.7%. דגם ה-Geometry C של המותג Geely, המציע טווח נסיעה של עד 485 ק"מ, הוא אחד מעשרת המותגים הנמכרים בישראל. בשוק (חשמלי ולא חשמלי).
גלי שטרית, מנהלת השיווק של Geely: "המותג Geely הפך כבר לגמרי לבן בית במדינת ישראל. מעל ל-16 אלף ישראליות וישראלים בחרו בנו, ובשוק כל כך רווי בחלופות זוהי הבעת אמון מדהימה. בקמפיין החדש אנחנו מציגים את כל מה שלקוחות Geely כל כך אוהבים - את הטווח המעולה, השקט וכמובן הביטחון שהרכב מעניק להם. אנחנו רואים בכל יום עוד ועוד לקוחות חדשים שראו את Geely אצל חברים, שכנים, והחליטו שזה הזמן להצטרף. גם לנו Geely מעלה בכל יום חיוך ענק על הפנים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רכב שנראה ישן ודיי עלו (ל"ת)
    משה 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חבר קנה, איכס איזה רכב פח סיני ומכוער (ל"ת)
    אבנר בר 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור