רכב

מהפכה ברכבים החשמליים: כך נהגים יטעינו את הרכב בתוך 5 דקות בלבד

חברת הסטארטאפ הבריטית ניובולט, פיתחה סוללת ליתיום חדשה שתשים סוף לבעיית הטעינה של הרכבים החשמליים, כאשר היא תוכל להטעין מ-10% עד ל-80% בתוך קצת פחות מ-5 דקות
מערכת ice |  1
רכב חשמלי (צילום shutterstock)
אחת הבעיות הגדולות ביותר בה נתקלים הנהגים ברכבים החשמליים, ואחת הסיבות גם לכך שנהגים רבים אינם מוכנים לרכוש לעצמם רכב חשמלי היא הזמן הארוך שלוקח לרכב חשמלי להיטען. 
אלא שכעת עושה רושם כי לסטארטאפ מבריטניה יש את הפתרונות לבעיה הגדולה ביותר בעולם הרכבים החשמליים. חברת הסטארטאפ ניובולט, פיתחה סוללת ליתיום חדשה בהספק של 35 KWH, שנטענת מרמה של 10% לרמה של 80% בקצת פחות מ-5 דקות.
כבר היום ישנן סוללת טעינה מהירה שמסוגלת להטעין את הרכב החשמלי בתוך קצת יותר מ-20 דקות, וכעת נראה כי המהפכה תושלם באופן סופי. למעשה, הסוללה החדשה תאפשר לעמדות הטעינה להיות תפוסות זמן קצר מאוד, שכן אחת הבעיות כיום היא עמדות הטעינה המעטות שפזורות, בטח כאן בישראל, והזמנים הממושכים שנדרשות מכוניות כדי להטעין את הרכב החשמלי.
כעת, זה ממש ייקח זמן קצר להטעים את הרכב, בדיוק כמו תדלוק רגיל, ולמעשה הוא ישלים כאמור באופן סופי את מהפכת הרכבים החשמליים העולמית, מה שיפחית משמעותית בזיהום אוויר. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפחתת זיהום
    ארק 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקר הכי גדול בנושא רכבים חשמליים זה הפחתת הזיהום - חשמל צריך לייצר - יצור החשמל יצטרך לגדול , מחזור סוללות צורך אנרכיה , הסוללות סופר רעילות , במקרה של שרפה לוקח ימים לכבות את הסוללות , הרכבים החשמללים טרנד שיגמר ברגע שידעו לתפעל את נושא המימן .
    סגור