רכב

רכב בשווי 600 אלף שקל הושמד: לא תאמינו מה הסיבה לכך

במהלך מחסום שפרסו שוטרי המחוז הצפוני, הם הבחינו במרצדס יוקרתית בשווי מאות אלפי שקלים שזוהתה כחשודה. השוטרים תפסו בתוך הרכב שלושה שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים, ועצרה אותם יחד עם הנהג שהסיע אותם. כתב אישום הוגש נגד הארבעה, כאשר הוגשה לבית המשפט בקשה לחילוט הרכב היוקרתי
מערכת ice | 
המרצדס שחולטה (צילום דוברות משטרת ישראל)
בתאריך 02/06/24 בשעות הלילה המאוחרות, במסגרת פעילות של שוטרי המחוז הצפוני של משטרת ישראל למלחמה בפשיעה, נפרס מחסום לבדיקת רכבים על ציר 90 בסמוך למחלף אליפלט.
במהלך המחסום שפרסו, בדקו השוטרים רכב יוקרה מסוג מרצדס ובתוכו מספר נוסעים. מיד עלה החשד של השוטרים כי שלושה מהם הינם תושבי שטחים ללא אישורי כניסה לישראל. השלושה נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה יחד עם נהג הרכב, תושב היישוב בסמ"ה.
לפני מספר ימים, עם סיום שלב החקירה, הגישה יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד שלושת תושבי השטחים שניים בני 29 ואחד בן 33, וכמו כן גם כמובן נגד המסיע בן ה-27. לצד זאת, הוגשה לבית המשפט בקשה לתפיסת הרכב ששוויו מוערך במעל ל-600 אלף שקל לשם חילוטו.
הרכב שחילטה המשטרה (צילום: דוברות משטרת ישראל)
ממשטרת ישראל נמסר כי "שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית. משטרת ישראל נאבקת בכל גורם המסייע להגעה ולשהות שב"חים בשטח מדינת ישראל ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה