רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל: אלה קווי הנסיעות החדשים שהושקו

עם תחילת הקיץ וחזרת קווי הלילה לפעילות, אלקטרה אפיקים מפרסמת את המסלולים של הקווים הפעילים לאורך הקיץ הקרוב בין התאריכים 20.6 ועד 1.09
מערכת ice | 
אוטובוס אפיקים (צילום דוברות חברת פנדן)
עם תחילת הקיץ וחזרת קווי הלילה לפעילות, אלקטרה אפיקים מפרסמת את המסלולים של הקווים הפעילים לאורך הקיץ הקרוב בין התאריכים 20.6 ועד 1.09. הקווים יעבדו בשעות הלילה ויגיעו לאזורי הבילוי המרכזיים. כדי להתעדכן בקווים המלאים, הערים בהם יעברו, השעות המלאות ועוד, יש לחפש באתר אלקטרה אפיקים או באפליקציות הנסיעות השונות.
מאלקטרה אפיקים נמסר אחרי ההודעה שלה על החזרת פעילות קווי הלילה לחודשי הקיץ כי "אלקטרה אפיקים קוראת לציבור הרחב להשתמש בקווי הלילה וליהנות מבילוי מהנה ללא צורך בחיפוש חניה, תשלום על חניה ודרך הגעה מהירה ובטוחה".
כזכור, רק לאחרונה הודיעה חברת האוטובוסים מטרופולין כי היא מבינה את הצורך בהוספת קווי אוטובוס חדשים על מנת להקל על הנוסעים ולפיכך היא החליטה להוסיף מספר קווים חדשים שיעשו מהפכה של ממש בתחבורה הציבורית באזור השרון.
החברה השיקה מספר קווים חדשים שיעלו את מספר הנסיעות היומיות בהרצליה ואזור השרון ויקלו על חיי הנוסעים משמעותית. למעשה, החברה תתגבר משמעותית את את הנסיעות, בעיקר בקווים המחברים את אזור השרון עם גוש דן בכלל, עם דגש על העיר תל אביב בפרט. מדובר למעשה ביותר מ-160 נסיעות יומיות חדשות, שמצטרפות לעוד עשרות נסיעות חדשות שהשיקה החברה לאחרונה עם תגבורים משמעותיים בקווים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה