רכב

ריקול ליותר מ-550,000 רכבים: זו התקלה שהתגלתה במותג המוכר

חברת הרכבים פורד הודיעה על ריקול ליותר מ-550 אלף טנדרים מדגם 150-F, לאחר שגילתה כי קיימת בו בעיה שמעבירה את תיבת ההילוכים להילוך ראשון - באופן פתאומי לגמרי ובכל מהירות. עוד צוין כי למרות שלרוב התקלה מסתדרת בעצמה, לעיתים נדרשת הדממה מוחלטת של הרכב בשביל לטפל בה
מערכת ice | 
רכב (צילום vecteezy)
חברת פורד הודיעה על ריקול של מאות אלפי רכבים (ולא בפעם הראשונה) בארצות הברית בשל בעיה חמורה בתיבת ההילוכים, שעלולה לגרום לה לעבור באופן פתאומי ובכל מהירות להילוך ראשון. מדובר בדגמים שיוצרו לפני שנת 2014, אך בעיות ההילוכים הללו נודעו לפורד רק לפני כמה חודשים בודדים.
דוברת פורד, מריה בוצ'קובסקי, מסרה לרשת CNN כי במקרים רבים הבעיה עשויה לתקן את עצמה והמשאיות ימשיכו לנסוע כרגיל, אולם במקרים מסוימים קיים הצורך לעצור בצד ולהדמים את המנוע לגמרי בשביל שמערכת ההילוכים תוכל לפעול כראוי. מתוך כך, החברה החליטה להוציא משימוש יותר מ-550 אלף טנדרים מדגם 150-F.
בכדי לפתור את הבעיה, בחברת פורד יעדכנו את תוכנת מודול הבקרה של המשאיות על חשבונה, ובתוך ימים בודדים בעלי הרכבים הרלוונטיים יקבלו הודעות בנושא. נזכיר כי רק לפני כחודש פרסמה היצרנית היפנית ניסאן הודעה על ריקול של דגמי ניסן פאת'פיינדר שעלו על הכביש בין השנים 2002 ל-2004, ועל דגמי ניסאן אינפייטי 4QX מהשנים 2002-2003, בשל תקלה במערכת כריות האוויר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה