רכב

בשורה גדולה לנהגים בישראל: זה מה שירוויחו בעלי הרכבים החשמליים

פרקומט חותמת על מזכר הבנות להסכם בלעדיות לייצוג חברת GO EVE Ltd. בישראל המתמחה בטעינת מספר רב של רכבים חשמליים במקביל, גיורא נוה, מנכ"ל פרקומט: "הצורך גובר באספקת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במתקני חניה פרטיים וציבוריים ופועלת לפיתוח מגוון פתרונות ומוצרים נוספים בתחום, לצורך מתן מענה לביקוש"
מערכת ice | 
צילום באדיבות פרקומט
חברת פרקומט העוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים בישראל מתכבדת לדווח כי ביום 23 ביוני 2024 נחתם מזכר הבנות בין החברה לבין חברת GO EVE Ltd., לחתימה על הסכם בלעדיות לייצוג ארוך טווח של GO EVE בישראל ומכירת מוצריה בארץ.
GO EVE הינה חברה בריטית, אשר מפתחת, מקדמת ומוכרת מוצרים מבוססי טכנולוגיית DockChain, שמוגנת בפטנט והומצאה במקור על ידי צוותים מאוניברסיטאות קולג' דבלין ואימפריאל קולג' בלונדון. טכנולוגיה זו מאפשרת הטענת מספר רב של רכבים חשמליים במקביל. 

החברה תזמין מ- GO EVE יחידה אחת של מערכת DockChain, אשר תוטמע באחד מהפרויקטים שהחברה מבצעת ותשמש כפיילוט לטובת סיוע בשיווק וקידום מוצרי GO EVE  בישראל. 
GO EVE תספק לחברה את כל התמיכה והידע הנדרשים להתקנה והטמעה של מוצריה במערכות החברה, וכן תכשיר ותסמיך בהתאמה את צוותי החברה. כמו כן, GO EVE תספק לחברה את כל התמיכה הנדרשת לטובת קידום שיווק ומכירת מוצריה בארץ.
החברה תהיה אחראית על ההתקנה המקומית ועל המשך השירות והתחזוקה למוצרי GO EVE, עם תמיכה של GO EVE במידת הצורך. GO EVE תעביר את כל הבקשות המגיעות מישראל לטיפול ו/או מכירה על ידי החברה בלבד, לתקופה מינימלית של 24 חודשים מחתימת מזכר ההבנות, בסיומה הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם בלעדיות לייצוג ארוך טווח לאזור ישראל, בכפוף להצלחה הדדית משיתוף הפעולה ביניהם.
בנוסף, הצדדים ישקלו לשתף פעולה בפיתוח מוצרים חדשים, שיכולים לקדם את האינטרסים העסקיים הבינלאומיים שלהם. מובהר כי החברה אינה יכולה להעריך בשלב זה את סיכויי הצלחת הפיילוט, ההתקשרות בהסכם בלעדיות לייצוג ארוך טווח, היקפו והוצאתו לפועל, אם בכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה