רכב

מכה לנהגים בישראל: כביש 4 נחסם לתנועה, פקקי ענק במקום

משטרת ישראל הודיעה כי בעקבות הפגנה בלתי חוקית של הפלג הירושלמי בכביש 4, סמוך  לעיר בני ברק, הכביש נחסם לתנועת מכוניות, עד אשר המשטרה תצליח להשתלט על ההפגנה. אלה הסדרי התנועה הזמניים
מערכת ice |  2
נתיבי איילון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) בשעות הצהריים המאוחרות כי בעקבות הפגנה בלתי חוקית של הפלג הירושלמי בכביש 4, סמוך  לעיר בני ברק, הכביש נחסם לתנועת מכוניות, עד אשר המשטרה תצליח להשתלט על ההפגנה.
שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומפנים את התנועה לדרכים חלופיות. מפקד תחנת רמת גן- בני ברק הכריז על הפגנה בלתי חוקית טרם נקיטת והפעלת אמצעים. חרף ההודעה, מפרי הסדר התיישבו על הכביש, תוך ניסיונות לחסום את התנועה וחסימת רכבים. השוטרים החלו בפינוי מפרי הסדר.
להלן הסדרי התנועה בכביש 4 בעקבות חסימת הכביש: * כביש 4 נחסם לתנועה ממחלף אלוף שדה לכיוון צפון  - התנועה מופנת לכביש 471. מאם המושבת לכיוון דרום התנועה מופנית לפתח-תקווה. שוטרי משטרת התנועה הארצית נמצאים במקום ומבצעים הכוונת תנועה, וממליצים לציבור לנסוע בדרכים חלופיות ולהתעדכן כל העת.
ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפלג הירושלמי לא יקראו אנרכיסטים הם מוגנים
    ישראלי 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה את השוטר שירים עליהם יד ,בן גביר יכניס את השוטר לכלא .ככה זה עם הצביעות .
    סגור
  • 1.
    יאללה כבר, להוציא חוק שאסור להפגין ולחסום כבישים
    לא חוסם 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסמת?! כנס לכלא לחודש
    סגור