רכב

החל מ-810,990 שקלים: רכבי הספורט במהדורה מוגבלת מגיעים לישראל

סמלת, היבואנית של אלפא רומיאו, הודיעה כי קיבלה הקצאה נדירה של שתי יחידות בלבד. 520 כוחות סוס ומנוע טורבו-בנזין בתצורת V6 בנפח של 2.9 ליטר בעיצוב החדש לדגמים האהובים. בעולם קיימים רק 450 רכבים מהסוגים האלו
מערכת ice |  3
אלפא רומיאו (צילום יצרן)
סמלת, היבואנית של מכוניות אלפא רומיאו בישראל, זכתה להקצאה של שתי יחידות בודדות של מכוניות מסוג אלפא רומיאו גו'ליה Quadrifoglio Super Sport. למכונית רק 275 יחידות ל-Giulia ו-175 יחידות לסטליבו בלבד. מדובר בגרסאות חדשות ומיוחדות לדגמים המפורסמים של רכבי הספורט
המחיר ההתחלתי של הרכבים הוא כ-810,990 שקלים ליחידה, ואם תרצו להוסיף סיבי פחמן בגג המכונית בדגם הג'וליה תאלצו להוסיף תשלום נוסף. למכוניות מנוע טורבו-בנזין בתצורת V6 בנפח של 2.9 ליטר המפיק 520 כוחות סוס ודפרנציאל מוגבל החלקה מכני. בהודעה שפרסמה סמלת לעיתונות סיפרה כי המכוניות החדשות בעלות עיצוב ספורטיבי הכולל עיצוב מחודש של לוגו התלתן המפורסם על גבי רקע שחור. 
העיצוב הספורטיבי ממשיך גם בתוך המכונית בתא הנוסעים. הגימור התלת ממדי של סיבי הפחמן מופיע בלוח המחוונים, בקונסולה המרכזית ובחיפוי הדלתות. בגלל שמדובר במכוניות בייצור מוגבל משענות הראש מעוטרות לא רק בתפירה אדומה ולוגו אלא גם במספר הסידורי של הרכב כחלק מהסדרה המוגבלת. 
המכוניות מיוצרות מחומרים בעלי משקל נמוך מה שמאפשר התנהגות כביש מיוחדת. בדגם ג'וליה האווירודינמיקה האקטיבית נשמרת על-ידי מסיט רוח קדמי דינאמי שעשוי מסיבי פחמן. המסיט שולט בזרימת האוויר מתחת לרכב על מנת להגביר את היציבות והביצועים שלו. למכוניות גם מצב "מרוץ" המציג על גבי המסך את כל המידע וכן אפשרות לנהיגה במצב ידני. לאחרונה דווח כי רכבי אלפא רומיאו ירדו בשיווקם בארץ ב-85%.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    810k
    יוד 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויש כאלו רעבים
    סגור
  • 2.
    יבואן 0 הוא מחפש להיפתר מאלפא (ל"ת)
    מאיר 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    "ספורט" לאיזה ענף ספורט ישמשו? הרג חסרי ישע בכבישים?
    Dude 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש רישוי מיוחד לרכבי ספורט, מסלולי מירוצים רק בשביל זה, ביטוח מיוחד. אלה שבכתבה ישמשו עבריינים עשירים להשתוללות בכבישים ציבוריים ורבים מהם יקחו חיים של אזרחים תמימים שרק רצו לנסוע לעבודה או לקניות. ספורט זה נהדר, אבל הכביש הציבורי אינו המקום לנסיעה ספורטיבית.
    סגור