רכב

הכבישים המרכזיים בתל אביב נחסמים לתנועה: מכה קשה לנהגים

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת שינויים בהסדרי התנועה ואבטחה של אירוע מחאה המתוכננת במוצאי שבת, 8/6/24, בצומת קפלן בתל אביב. אלה הכבישים המרכזיים שייחסמו לתנועה
מערכת ice |  3
חסימת כבישים (צילום vecteezy, פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
משטרת ישראל השלימה היום (שישי) את היערכותה לקראת שינויים בהסדרי התנועה ואבטחה של אירוע מחאה המתוכננת במוצאי שבת, 8/6/24, בצומת קפלן בתל אביב.
משטרת ישראל אישרה את הבקשה לקיום המחאה, בהתאם לתנאים שנקבעו עם המארגנים במוצאי שבת הקרובה בצומת קפלן בת"א, בסמוך לקניון עזריאלי. לרשות המוחים נסגר רחוב קפלן בחלקו, במטרה לאפשר איזון בין חופש המחאה באופן לגיטימי, לבין חופש התנועה תוך פגיעה מינימלית בשגרה.
לקראת המחאה המתוכננת, המשטרה נערכת בכוחות גדולים, במטרה לאבטח את המשתתפים במחאה ולשמור על ביטחונם, לצד הכוונת התנועה ושמירה על הסדר הציבורי במחאה. 
אנו קוראים למוחים לנהוג  באחריות, לא להפר את הסדר, לא להתעמת או לתקוף שוטרים ולא להדליק מדורות, פעולות אשר הינן בניגוד לחוק ומסכנות את עצמם ואת כלל המשתתפים.

להלן פירוט חסימות הצירים:
החל מהשעה 17:30 ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: רחוב קפלן ייחסם מרחוב אבן גבירול עד רחוב מנחם בגין לשני הכיוונים. צומת קפלן דרך מנחם בגין לצפון ולדרום (התנועה מופנת לשיקועים). רחוב לסקוב ייחסם מרחוב קרליבך עד רחוב קפלן לכיוון צפון.
רחוב הפטמן ייחסם מרחוב שפרינצק עד רחוב לסקוב לכיוון מערב. רחוב לאונרדו דה וינצ'י ייחסם מרחוב הפטמן עד רחוב קפלן לכיוון צפון. רחוב דובנוב ייחסם משד' שאול המלך עד רחוב קפלן לכיוון דרום. רחוב דניאל פריש ייחסם מרחוב אבן גבירול עד רחוב דובנוב לכיוון מזרח. 
החל מהשעה 17:30 ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: עליות למחלף השלום מצפון ומדרום. שד' שאול המלך ייחסמו מרחוב מנחם בגין עד רחוב ויצמן לשני הכיוונים
ייתכן כי במהלך הערב ייחסמו הרחובות הבאים: ז'בוטינסקי (רמת גן) ייחסם מרחוב אבא הלל על פרשת דרכים לכיוון דרום. ז'בוטינסקי (רמת גן) ייחסם ביציאה מרחוב זיסמן לכיוון מערב. ערבי נחל (רמת גן) פינת אריאל שרון יחסם לכיוון פרשת דרכים. משטרת ישראל מסרה כי "יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בחסימות ולהשתמש בדרכים חלופיות. ניתן להיעזר באפליקציית waze".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זבלים
    ברק הראל 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קפליניסטים הם הכל חוץ מדמוקרטים . אנרכיסטים בשקל . מחכה ליום השמאל ישבר מההפגנות רק כדי לראות אך אנשי השמאל מרכז ידרשו מבגץ להכניס את העבריינים האלה לכלא !
    סגור
  • 2.
    מחאה
    מירי 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    די כבר עם החסימות כבישים יה נבל....ת.לעו לנילחם בעזה מישתמטים לנשק.נמאסתם כולכם עם הנשים הגבריות שמניפות אגרופים.זבלות.חיילים נלחמים ונופלים ואתם כל היום בעיר הארורה הזאת מכייפים בים בחדרי כושר, ובבתי קפה.חארות.
    סגור
  • 1.
    הקמת גוש קטיף ונווה דקלים וכול הישובים ששיכים לנו מחדש
    שוקולית הביביסתית 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בתחילת המילחמה ההפגנה הייתה בכיכר החטופים חבל שהיא לוא מיתמקדת רק בזה וחבל שנתתם לאנרכיסתים להישטלת לכם על הנושא המרכזי שמדבר רק על החזרת החטופים לכולנו ברור וידענו שזה מה שיקרה אחרי שהאשם האמיתי זה לוא ביניינין נתניהו אלה ראש הממשלה אריאל שרון שאפילו ארצות הברית הייתה נגד המהלך הזה של ההיתנתקות הוא ורק הוא זה שברח מאחריות למעשה הניפשע הזה הוא הוזהר על ידי ארצות הברית והוא עכשו עים פושעי אוסלו וברושם יצחק רבין יוסי בילין יוסי שריד שלמה להט וכול אלה שהיו בהסכמי אוסלו יגאל עמיר הוא חף מיפשע וגם דוקטור ברוך גולדשטיין הצדיק ומאיר כהנא ואיתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ'הם ורק הם יקימו את גוש קטיף נווה דקלים וכול הישובים שהיו ההגנה על מדינת ישראל וגם נקים מחדש את בית המיקדש בימהרה בימינו אמן?? קחו ספר תהילים ותיתפללו חזק חזק ותיקרעו את השמיים כמו שהדס קלדרון אומרת שזה יקרה שנקים ביחד את גוש קטיף ואת נווה דקלים וכול הישובים שגרנו בהם וששייכים לנו תמיד ושנקים את בית המיקדש בימינו אמן??
    סגור