רכב

בשורה איומה לנהגים בישראל: הכביש העמוס ביותר ייחסם לשבוע

החסימות בכביש 1 במחלף ענבה מתוכננות לאורך כל השבוע, מהשעה 22:00 בלילה ועד 05:00 בבוקר למחרת בימים ראשון-רביעי. ביום חמישי יהיה מוקדם יותר, מחצות עד 09:00 בבוקר. הנוסעים יצטרכו לבצע מעקף במרכז מסחרי במודיעין. הציבור מתבקש להיערך לפקקים כבדים
מערכת ice | 
צילום shutterstock
חסימת כביש 1 במחלף ענבה השבוע, לצורך עבודות בנייה של גשר רכבת, זוכה לביקורת נוקבת מגורמי תחבורה בכירים לשעבר. אמיר זיו-אב, המדען הראשי לשעבר של משרד התחבורה, תוקף בחריפות את החלטת הרשויות לבצע את החסימות דווקא בשעות השיא של התנועה.
לדברי זיו-אב, שהוביל בעבר מבצעי תנועה גדולים כמעבר המשחן של חברת החשמל, "היה ברור שכלי כזה חשוב היה צריך לעבור דווקא בשבת". הוא מאשים בחריפות את מתכנני החסימה הנוכחית בחוסר תכנון ראוי.

למרות זאת, הוסבר כי המשטרה יכלה להקצות כוחות רק בין חצות לשש בבוקר לסייע בחסימת הכביש, מה שהותיר את הרשויות ללא ברירה אלא לבצע את העבודות דווקא בשעות השיא של התנועה.
החסימות מתוכננות לאורך כל השבוע, מהשעה 22:00 בלילה ועד 05:00 בבוקר למחרת בימים ראשון-רביעי. ביום חמישי יהיה מוקדם יותר, מחצות עד 09:00 בבוקר. הנוסעים יצטרכו לבצע מעקף במרכז מסחרי במודיעין.  הציבור מתבקש להיערך לפקקים כבדים באזור, בעוד בכירים לשעבר ממשיכים להתריע על מחדל תכנוני שיסב אי נוחות רבה לנוסעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה