רכב

נתיבי איילון נפתחים מחדש: זה השדרוג שיקל על הנהגים בישראל

גשר הולכי הרגל של מתחם ה-1,000 מעל מסילת הרכבת ונתיבי איילון הונף בהצלחה. החסימה הוסרה אחרי 22 שעות. החסימות יתבצעו בקרבת מחלף משה דיין בראשון לציון בעקבות עבודות להנפת גשר הולכי רגל חדש, המחבר את תחנת רכבת משה דיין למתחם ה-1,000. ציבור הנהגים מתבקש לא להגיע לאזור
מערכת ice |  4
גשר ה1000 בנתיבי איילון (צילום לביא תצלומי אוויר)
העבודות להנפת גשר הולכי הרגל של מתחם ה-1,000 מעל מסילת הרכבת ונתיבי איילון הסתיימו כמתוכנן ובהצלחה, הציר בקרבת מחלף משה דיין לכיוון איילון צפון ודרום נפתח לתנועה, כמו גם הצירים העירוניים בקרבת המחלף. 
כמתוכנן: החסימה ההרמטית בכביש 20 – נתיבי איילון לצפון ולדרום, לצד הפסקת תנועת הרכבות, נמשכה גם היום (שישי), בקרבת מחלף משה דיין בעקבות המשך העבודות להנפת גשר חדש המחבר את תחנת רכבת משה דיין למתחם ה-1,000 בראשון לציון.

קרדיט: לביא תצלומי אוויר
החסימות אמורות היו להמשך עד השעה 19:00, אך בסביבות השעה 15:00 אחרי 22 שעות הכביש נפתח שוב. החסימות התבצעו בקרבת מחלף משה דיין בראשון לציון בעקבות עבודות להנפת גשר הולכי רגל חדש, המחבר את תחנת רכבת משה דיין למתחם ה-1,000. ציבור הנהגים מתבקש לא להגיע לאזור.

בניית הגשר כוללת שתי הנפות הנדסיות מורכבות (הראשונה בסוף החודש והשנייה תתפרסם בהמשך) באמצעות מנופי ענק של קורות פלדה במשקל כולל של כ-600 טון ובאורך של עשרות מטרים, מעל לכביש 20 ומסילת הרכבת. לכן, הציבור מתבקש לא להגיע לאזור.
עוד נמסר מנתיבי איילון כי: "יוזכר, תנועת הרכבות תשוב לסדרה במוצאי שבת. במהלך העבודות לא נרשמו אירועים או עומסים חריגים, בזכות ציבור הנהגים שנשמע להנחיות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בקרוב אין תחבורה בשבתות בכלל.
    עתידי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביביסטים משחקים בביבי כמו עם בובת סמרטוטים. המשיחיסטים קנאי הסיקריים ממשיכים בהרס המדינה. תא ועוד תא...
    סגור
  • 3.
    הגשר
    יופית 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר העיקר דמעות תנין מה עשיתם בסוף נוסעים ובוכים העיקר לא להודות קנאים
    סגור
  • 2.
    הק9לניסטים האנרכיסטיים הקימו צרחות..חרדת ה'
    אורה 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעיקר בערוצי התקשורת שבהם החלאות שולטים הם טירטרו חנו במוח..שעה שעה בכל עאוץ על "הקטסטורפה" שתהיה פה..בגלל הדתיים החרדיים...שלא רוצים עבודה בשבת ...הם חא מקימים צעקות וחרדת אלוהים.. כשהם עצמם החלאות ..מ9גינים וחוסמים נתיבי איילון...מעלים באש את הכבישים...או אז, הם מ9גינים וצורחים עם לפידים בוערים שנזרקים על השוטרים.. זה דווקא מקובל על האספסחף השמאלי..לכאורה
    סגור
  • 1.
    צריך כלי תחבורה כדי לחצות את הגשר העצום הזה
    עמית 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי להציב במקום שירות קורקינטים, אחרת הגשר ישאר מיותם. מעניין מי חשב על הרעיון היקר וחסר התועלת הזה.
    סגור