רכב

הרכבת הקלה נסגרה היום לתנועה: בשורה איומה לנוסעים

בעקבות תאונת דרכים שהתרחשה בין שני כלי רכב על מסילת הרכבת הקלה באזור גבעת התחמושת שבירושלים, לא יתקיים שירות רכבות בין התחנות גבעת התחמושת לתחנת שער שכם עד להודעה חדשה
מערכת ice |  1
רכבת קלה בירושלים (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
בעקבות תאונת דרכים שהתרחשה הבוקר (שלישי) בין שני כלי רכב על מסילת הרכבת הקלה באזור גבעת התחמושת שבירושלים, לא יתקיים שירות רכבות בין התחנות גבעת התחמושת לתחנת שער שכם, כאשר מדובר במכה קשה לנוסעים בעיר הבירה, שכן מדובר באזור מרכזי במיוחד.
בעקבות כך, הרכבת הקלה תפעל נכון לשלב זה במתכונת שירות חלקי בין התחנות: מתחנת חיל האוויר עד לתחנת גבעת המבתר בשני הכיוונים ומתחנת שער שכם עד לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים. רק כאשר התאונה והרכבים יפונו מהאזור, ניתן היה לחדש את תנועת הרכבות בין התחנות גבעת התחמושת לתחנת שער שכם.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם הרכבת הקלה בירושלים לתקשורת נמסר כי "נוסעות ונוסעים יקרים! בעקבות תאונת דרכים בין כלי רכב על מסילת הרכבת הקלה באזור גבעת התחמושת,  לא יתקיים שירות רכבות בין התחנות גבעת התחמושת לתחנת שער שכם. לפיכך הרכבת תפעל במתכונת שירות חלקי בין התחנות: מתחנת חיל האוויר עד לתחנת גבעת המבתר בשני הכיוונים ומתחנת שער שכם עד לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים. עם פינוי  התאונה ואישור המשטרה הרכבת תחזור לפעילות כסדרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה להפסיק את תנועת הרכבת
    Usa 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין נפגעים בנפש יש לפנות את הרכבים וגם אם יש פצועים ל"ע יש לפנותם מיד ולפתוח את תנועת הרכבת . הרכבת חיונית מאד ואין לפגוע בציבור הנוסעים.
    סגור