רכב

מהפכה בכביש 6: זה מה שירוויחו הנהגים בתחנות הדלק בדרך

חברת זוז פאוור ודור אלון ממשיכות בשיתוף הפעולה המוצלח,במסגרת שדרוג תשתיות הטעינה המהירה בכביש 6 של רשת "ON", רשת הטעינה האולטרה-מהירה המובילה בישראל
מערכת ice |  1
כביש 6 (צילום ענת חרמוני פלאש90)
חברת זוז פאוור שהינה ספק מוביל של מערכות אגירת אנרגיה, המשמשות כמאיצי טעינה לתשתית טעינה אולטרה-מהירה לרכבים חשמליים, הודיעה היום על פריסה מוצלחת והפעלת הפתרון החדשני מתוצרתה, בתחנת דור אלון "מגל-מזרח" בכביש 6.
הפתרון של זוז פאוור אפשר את שדרוג תשתית הטעינה של רשת "ON" באתר זה. אתר הטעינה המשודרג הוא תוצאה של שיתוף פעולה פורה בין זוז פאוור  לדור אלון ורשת הטעינה "ON", רשת הטעינה האולטרה-מהירה המובילה בישראל (שבהפעלתה שותפות דור אלון ואפקון תחבורה חשמלית). 

שת"פ זה נועד לאפשר שירות טוב יותר לנהגי הרכבים החשמליים ולתת מענה לביקוש הגובר לשירותי טעינה מהירה באתר זה, שהינו אחד העמוסים בישראל, על אף מגבלות ההספק של רשת החשמל באותו אתר. 

צילום: יח"צ
הפתרון החדשני של זוז פאוור, המבוסס על מאיץ הטעינה (Power Booster) מדגם ZOOZTER™-100 ומערכת ניהול האנרגיה (EMS) של זוז פאוור, נועד לאפשר לרשת "ON" לספק שירותי טעינה טובים יותר באתר, על ידי שדרוג התצורה הקודמת שהותאמה למגבלות ההספק של רשת החשמל באתר (מטען אולטרה-מהיר אחד ועוד שני מטענים מהירים), לארבעה מטענים אולטרה-מהירים (150kW), התומכים בשמונה עמדות טעינה, כאשר הפתרון של זוז פאוור תומך ברשת החשמל ומאפשר את התצורה המשודרגת, תוך ניהול חכם של ההספק הזמין למטענים.
מדובר בצעד נוסף של שיתוף פעולה בין הצדדים, בעקבות הצלחת פרויקט פיילוט במסגרתו הקימו הצדדים אתר טעינה אולטרה-מהירה בתחנת דור-אלון "מול-זיכרון", הפועל מסחרית החל מינואר 2023. ההצלחה של פרויקט הפיילוט הניחה את התשתית להרחבת השת"פ לתמיכה באתרי הטעינה של רשת "ON" בכביש 6.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאימתי מגיבים על פרסומות ?
    נעל אדומה 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאימתי מגיבים על פרסומות ?
    סגור