רכב

תחבורה ציבורית חינם בישראל: זו העיר בה הנוסעים מרווחים בענק

לכבוד יום העצמאות,  יפעיל איגוד ערים כינרת את 'קו סובב כינרת' - שירות הסעות חינם, לטובת הנופשים והרוחצים בחופי הכינרת. אז באילו שעות יפעל הקו, איפה הוא יעבור ואיך תרשמו לשירות? כל המידע לפניכם
מערכת ice | 
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock, פלאש 90/ עומר פיכמן, יוסי אלוני)
לכבוד יום העצמאות שייערך מחר (שלישי, 14.5), יפעיל איגוד ערים כינרת את 'קו סובב כינרת' - שירות הסעות חינם, לטובת הנופשים והרוחצים בחופי הכינרת שבעיר טבריה והסביבה. 'קו סובב כינרת' יפעל לאורך היום, בין השעות 10:00 עד 18:00 נסיעה אחרונה, במתכונת הקפת כל הכינרת - מטבריה דרומה (הקו הכחול) ומטבריה צפונה (הקו הירוק).
מידע און-ליין על פעילות "קו סובב כינרת" ועל שעות הגעת הקו בזמן אמת לתחנות, ניתן לקבל דרך אפליקציית 'רב פס' מבית 'הופ-און'. ניתן להוריד את טבלת שעות הפעילות מאתר איגוד ערים כינרת ikinneret.org.il. או לחילופין לסרוק את קוד ה-QR, המוטבע על גבי המודעות בתחנות ההסעה בסובב כינרת, ללוחות הזמנים של הקו.
מאיגוד ערים כינרת נמסר: "האיגוד מזמין את הקהל הרחב, לציין את יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל, ב-15 חופי האיגוד השקטים (אסורה השמעת מוסיקה), המשלבים אזורי רחצה לצד אזורי שהייה ונופש. רבים מחניוני הנופש של האיגוד נגישים במלואם לאנשים עם מוגבלויות, כאשר מתוך 15 חופי רחצה, 9 כוללים שרשרת נגישות מלאה ועד לקו המים ו-13 חופי רחצה מצוידים בכיסאות גלגלים ייעודיים. 
הכניסה לחופי האיגוד ללא תשלום. התשלום הינו עבור העמדת הרכב בחניונים המוסדרים. בכל החופים תשלום החניה זהה, כאשר לבעלי רכבי תו נכה, המאושר משרד התחבורה, החניה ללא תשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה