רכב

פולקסווגן מורידה 260,000 רכבים מהכביש: המכוניות בסכנת שריפה

פולקסווגן, אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, הודיעה כי היא מורידה 260,000 מכוניות קטנות מהכבישים בארצות הברית, בעקבות סכנת דליפה ממיכל הדלק, שעלול לגרום לשריפה ברכבים. אלה הדגמים בהם החברה הודיעה על ריקול
מערכת ice | 
פולקסווגן (צילום ריש)
פולקסווגן, אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, הודיעה על ריקול, במסגרתו היא מורידה 260,000 מכוניות קטנות מהכבישים בארצות הברית, בעקבות סכנת דליפה ממיכל הדלק, שעלול לגרום לשריפה ברכבים.
מדובר במכוניות גולף של פולקסווגן שעלו לכביש בין השנים 2015 עד 2020. בין הדגמים הנוספים שנמצאו עם אותה בעיה והחברה הכריזה עליהם ריקול ניתן למצוא גם את  גולף ספורטווגן, ג'טה ואודי GTI. מדובר ברכבים בעלי הנעה קדמית בלבד.
למעשה, התקלה נוצרה אחרי שאטם הותקן בצורה לא נכונה סביב משאבת היניקה ליד מיכל הדלק, מה שעלול לאפשר הצטברות דלק במערכת המיועדת ללכוד אדי בנזין. משם, הדלק עלול לדלוף מהמכונית. בעקבות כך, הבנזין עשוי לבוא במגע עם ניצוץ או מקור הצתה אחר, והוא עלול לגרום לשריפה. חברת פולקסווגן אומרת שעד כה לא נגרמו שריפות ברכבים שסובלים מהבעיה הזו.
פולקסווגן תשלח מכתבים החל מאמצע חודש אפריל לבעלי הרכבים המעורבים בריקול. הבעלים של אותם רכבים יקבלו הוראה לקחת את רכבם לסוכנות של החברה, בה תוחלף המשאבה ללא תשלום. אגב, חלק מהדגמים הללו היו מעורבים גם בריקול משנת 2016 בגין אותה בעיה. כבר אז הנהגים נקראו להגיע לסוכנות, אך גם משאבת הדלק החלופית שהותקנה באותה עת לא פתרה לחלוטין את הבעיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה