רכב

מהפכה בתחום הרכב: הפיתוח החסכוני שישפר את חווית הצרכנים

חברת הרמן מצטרפת לקבוצת העבודה "רכב מוגדר תוכנה", של קרן אקליפס. מיכל גבע, מנכ"לית הרמן ישראל: "קבוצת עבודה רכב מוגדר תוכנה של Eclipse Foundation תמלא תפקיד קריטי בהשפעה על הדור הבא של כלי הרכב"
מערכת ice | 
Harman Ignite Dashboard (צילום הרמן ישראל)
חברת הרמן (HARMAN) הודיעה היום (רביעי) על הצטרפותה לקבוצת העבודה של רכב מוגדר תוכנה של קרן אקליפס. ההצטרפות המדוברת מתרחשת במסגרת מהלכים חוצי-תעשייה בכדי להקים אקוסיסטם, קוד פתוח שיהיה מתאים לכל יצרני הרכב. הדבר ישפיע באופן משמעותי על תחום הרכב.
תעשיית הרכב עוברת שינוי עמוק הכולל מעבר לתהליכי פיתוח מונחה SDV אמיתי. הגישה הזו מביאה יתרונות רבים, החל מקיצור זמן ההגעה לשוק, מקורות הכנסה חדשים ועד למודלים חדשניים של שירות.
קבוצת העבודה "רכב מוגדר תוכנה" של קרן אקליפס מובילה את השינוי הזה. מדובר בפורום ניטרלי של יצרני תוכנה שבו מפתחים וארגונים יכולים לשתף פעולה. החברות בקבוצת העבודה פועלות יחד כדי ליצור תוכנות קוד פתוח שיתמכו בפיתוח מקיף של מערכות בתוך הרכב ובסביבתו, כולל חוויות חדשניות בתא הנוסעים. במסגרת המודל היסודי, מתבלטים לא מעט יתרונות החל מגמישות וחיסכון בעלויות. 
מיכל גבע, מנכ"לית HARMAN ישראל: "הרכב מוגדר התוכנה אינו טרנד חולף - הוא מציאות ו-HARMAN נמצאת במקום שמאפשר לה להוביל ולדחוף קדימה את הטרנספורמציה של התוכנה לעולם הרכב".
עוד הוסיפה מנכ"לית החברה: "קבוצת עבודה רכב מוגדר תוכנה של Eclipse Foundation תמלא תפקיד קריטי בהשפעה על הדור הבא של כלי הרכב.  הקשר ההדוק של HARMAN עם Samsung מאפשר לנו לפתח את החוויות שהצרכנים רוצים מהרכב שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה