פרויקטים

"הפגישה הראשונה עם YES על 'דנה קמה' הייתה איומה, הייתי בטוח שבזה תמו יחסינו"

הפרק השביעי בפודקאסט של ice על פרסום ושיווק, יחסי ציבור ומיתוג. והפעם: עידו מינקובסקי ודרור רפאל מארחים את שי כרם, מנהלה האישי של דנה אינטרנשיונל. מדוע הגביל עצמו למיוצגת אחת בלבד, איך מתחזקים מערכת חברתית-מקצועית וכיצד נולדה סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה? כל התשובות ביח"צ גורר יח"צ

בשיתוף ice פרויקטים | 
שי כרם (מימין), דרור רפאל, עידו מינקובסקי (צילום רפי דלויה, נוי עינב, שלומי יוסף)
יח"צ גורר יח"צ הוא פודקאסט של אתר ice, בשיתוף משרד מינקובסקי תקשורת – העוסק בעולמות היח"צ והשיווק, הפרסום ומיתוג, התקשורת והמדיה. בכל פרק מארחים דרור רפאל ואיש יחסי הציבור עידו מינקובסקי, דמויות הנמצאות בלב התעשייה הישראלית, לשיחה נטולת פילטרים על סוגיות, מגמות ותהליכים שעל סדר היום התקשורתי.

במסגרת הפרק השביעי הגיע לאולפן שי כרם, מנהלה האישה ואיש סודה של דנה אינטרנשיונל, ובעצמו כוכב סדרת הדוקו-ריאליטי עטורת השבחים "דנה קמה" של YES. בין הנושאים שעלו לדיון: ההחלטתו של כרם להגביל עצמו למיוצגת אחת בלבד, האינטראקציה החברית-המקצועית רבת השנים בין דנה ובינו, כיצד נולדה הסדרה ואיזה עוד פרויקט כבר מתוכנן קדימה – וברמה האישית, איך אחרי שנים ארוכות בהן הקפיד להימנע מחשיפה ולהישאר מאחורי הקלעים, מצא עצמו כרם בלב הפריים. האזינו לפרק המלא.
  

לפרקים נוספים של הפודקאסט יח"צ גורר יח"צ לחצו כאן
(בשיתוף ice פרויקטים)