שיווק ופרסום

איקאה באזהרה חריגה: זה המטען שעשוי לגרום להתחשמלות

איקאה העולמית קוראת לציבור להחזיר מטען USB 40W בצבע אפור כהה מסדרת ?SKSTORM בשל חשש להתחשמלות וכוויות העלולות להיגרם מקרע או שחיקה של כבל החשמל, לקוחות שרכשו את המוצר מתבקשים להפסיק את השימוש בו ולהחזיר אותו
מערכת ice | 
כבל USB-C (צילום unsplash)
בטיחות היא בראש סדר העדיפויות של כולם, איקאה העולמית קוראת לריקול עבור מטען USB 40W בצבע אפור כהה מסדרת ÅSKSTORM (מק"ט 50461193), וזאת בשל חשש להתחשמלות וכוויות שעלולות להיגרם מקרע או שחיקה של כבל החשמל.
לקוחות אשר רכשו את המוצר מתבקשים להפסיק את השימוש בו ולהחזירו לאחת מחנויות איקאה. כנגד החזרת המוצר, יוכלו הלקוחות לקבל החזר כספי מלא, ללא קבלה.
איקאה מפתחת את מוצריה באמצעות תוכנית קפדנית של בדיקות ובקרות ומוודאת כי הם נבדקים ועומדים בתקנים הרלוונטיים. למרות זאת, נודע לנו כי כבל החשמל של מטען ÅSKSTORM 40W USB בצבע אפור כהה, עלול להינזק לאחר כריכתו סביב המטען או כיפופו קדימה ואחורה במהלך פרק זמן ממושך. ניתן לזהות את המטען לפי מספר הדגם ICPSW5-40-1, אשר נמצא על גבי התווית שבחלק האחורי של מטען ה-USB.
כזכור בתחילת החודש החלה איקאה את הסייל המסורתי של חודש ינואר שיימשך עד סוף החודש הנוכחי. SALE החורף מציע כ-2,600 מוצרים במנעד רחב של הנחות מכלל מחלקות החנות. השנה יבלטו מחלקת מיטות ומזרנים, ריהוט ואביזרים לאמבט, תאורה, טקסטיל וכלי בית, זאת לצד מחירי SALE משתלמים במיוחד גם במסעדות החנות ובחנויות המזון השבדיות, להשלמת חוויית הקנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה