שיווק ופרסום
משרד הפרסום משרוקית עם התקציב היוקרתי של משרד הבריאות
תקציב הרשתות החברתיות הרביעי בגודלו בישראל, שעומד על מיליון שקל בשנה, עובר למשרד הפרסום משרוקית של רוני ארזי: "נרגשים להצטרף למשפחת הניו-מדיה של משרד הבריאות כדי לתת כתף ולתרום מהניסיון והידע שלנו"
אחד המשרדים החשובים ביותר בתקופת המלחמה, משרד הבריאות, מעביר את תקציב הסושיאל שלו למשרד הפרסום משרוקית של רוני ארזי. תקציב הרשתות החברתיות של המשרד של אוריאל בוסו הינו הרביעי הגודלו בישראל ועומד על כמיליון שקל בשנה.
משרד הבריאות, כאמור, בחר במשרוקית לאחר מכרז שבוצע במסגרת המכרז המרכזי לאספקת שירותי דיגיטל במודל תפוקות, של החשב הכללי במשרד האוצר.
למשרד הבריאות מעל חצי מיליון עוקבים בפייסבוק. בשנה האחרונה פרסם משרד הבריאות 295 פוסטים וזכה למעל 307 אלף לייקים, שיתופים ותגובות, מה שמעמיד אותו במקום השני בישראל ברמת ההשפעה בפייסבוק של משרד ממשלתי, אחרי משרד החינוך. מבין משרדי הממשלה, משרד הבריאות זכה לכמות הצפיות הגדולה ביותר בשנה האחרונה בערוץ היוטיוב שלו – מעל 8 מיליון צפיות, ובאינסטגרם זוכה המשרד לכמות של 77 אלף עוקבים, מעט פחות ממשרד החוץ שעומד על 83 אלף עוקבים.
הבחירה במשרוקית מגיעה לאור הניסיון הרב של המשרד בעבודת פרסום עבור גופים ממשלתיים וציבוריים, בהם משרד החינוך, משרד העבודה, המשרד לביטחון לאומי, משרד התקשורת, מערך הדיגיטל הלאומי, עיריית ראשון לציון, עיריית בת-ים ולשכת עורכי הדין. זאת לצד עבודה עם לקוחות מתחומים אחרים, ובהם ספקית הסלולר מובייל 019, העיתון מקור ראשון, חברת הנדל"ן הרי זהב, עמותת מתנת חיים ועוד.
עוד ב-
מנכ"ל משרוקית רוני ארזי מסר לאחר הזכייה במכרז: "תקופת הקורונה הובילה את משרד הבריאות לשימוש מוגבר ויעיל ברשתות החברתיות. גם תקופה של מלחמה שמביאה איתה כמות גדולה של נפגעים בגוף ובנפש, מאתגרת את ערוצי הסושיאל של משרד הבריאות להסביר, להרגיע ולהדריך את אזרחי המדינה, ואנחנו נרגשים להצטרף למשפחת הניו-מדיה של משרד הבריאות, כדי לתת כתף ולתרום מהניסיון והידע שלנו לצמיחת הרשתות החברתיות של המשרד, ולהצטרפותו לרשתות חברתיות חשובות נוספות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.משרוקית אליפות!אחת שיודעת 12/2023/19הגב לתגובה זו1 0מברוק חבריםסגור