שיווק ופרסום

אלו הגופים שמעניקים 10,000 שקל לסטודנטים שמסייעים לחקלאים

על רקע הענקת הסיוע הנרחב של סטודנטים רבים לחקלאים שספגו מכה קשה בעקבות המלחמה, חברת "נטפים", קרן "מתן" וקרן "פרימירה" העניקו מלגות לסטודנטים אשר פועלים למען ענף החקלאות בסכום כולל של מעל רבע מיליון שקל

מערכת ice |  1
חקלאות בזמן מלחמה (צילום vecteezy, פלאש 90/ דור פזואלו)
זה לא סוד שהמלחמה הנוכחית השפיעה באופן משמעותי על החקלאים. בעקבות כך, נרתמו לסייע לחקלאות הישראלית מאוד סטודנטים מצטיינים ברחבי הארץ.  בעקבות הסיוע המבורך של הסטודנטים, חברת "נטפים" וקרן "פרמירה" החליטו להעניק להם מלגות בסכום כולל של מעל רבע מיליון שקל.
כאמור, חברת "נטפים" וקרן "פרמירה" וקרן מתן, הקימו קרן מלגות לסטודנטים אשר במסגרתה יוענקו מלגות בסך 10,000 שקלים, לכל סטודנט  הלומד בפקולטה לחקלאות מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית ומסייע לחקלאים אשר ספגו מכה קשה בימים אלו.
אותה יוזמה מבורכת, אינה נעשית רק מתוך מחשבה על הסטודנטים אלא גם על החקלאות הישראלית, אשר מדגישה כי חשיבות ההכרה בפעילות הסטודנטים מקנה תמיכה בענף החקלאות ומהווה זריקת עידוד להמשך סיוע בחקלאים.
במסגרת היוזמה המבורכת של חברת נטפים, קרן מתן וקרן פרמירה, המלגות מיועדות לסטודנטיות וסטודנטים לתואר ראשון שנה ב' או ג' בתחומים הבאים: קרקע ומים, מדעי הצמח, ואגרואקולוגיה ובריאות הצמח, ומותנית ב-120 שעות התנדבות ועזרה לחקלאי ספציפי, במטרה ליצור חיבור וקשר אשר יסייעו לחקלאים לצד התנסות משמעותית בשטח של הסטודנטים.
גבי מיודובניק, נשיא ומנכ"ל "נטפים", סיפר על פעילות חברת ההשקיה בימים אלו: "מאז פרוץ המלחמה, נטפים פועלת במספר מישורים על מנת לסייע לחקלאים בכל רחבי הארץ. נטפים רואה ערך עליון בתמיכה ישירה בחקלאים ובחקלאות המקומית ובתמיכה בסטודנטים לחקלאות אשר יהוו את עמוד השדרה של המחקר, ההדרכה והפיתוח של חקלאות מודרנית מדייקת ומקיימת במדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא הפיתרון.
    עידו 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל היוזמות הללו מבורכות ומחממות את הלב אבל זה לא הפיתרון ואת זה כל העוסקים בדבר יודעים,החקלאות צריכה את העובדים הזרים והפלסטיניים,כך היה וכך יהיה.
    סגור