שיווק ופרסום

משרד התפוצות מציין נר שמיני: זה שיא גינס שיישבר באירוע

האירוע ייערך ביוזמת משרד התפוצות ומנהלת יונייטאד הערב, נר שמיני של חנוכה באורט גבעת רם ירושלים; הציבור מוזמן להגיע ולהדליק חנוכייה, מדובר בשבירת שיא גינס שעומד כיום על 1,100 חנוכיות
מערכת ice | 
חג החנוכה (צילום freepik)
משרד התפוצות ומנהלת יונייטאד (UnitEd) ייערכו הדלקת נרות ייחודית ומרגשת – 1200 חנוכיות יודלקו בו זמנית בנסיון לשבור את שיא גינס (העומד היום על 1,100 חנוכיות). האירוע נערך בשיתוף PICO Kids וצוותי רובוטיקה של FLL לזכרו של יוסי הרשקוביץ ז"ל, מנהל בית הספר אורט, שנפל בקרב בשבת הארורה ולכבוד חיילי צה"ל הנלחמים בעזה.
כזכור, לפני יותר מחודשיים פתח ארגון הטרור חמאס במתקפת פתע על יישובי העוטף ורצחו יותר מ-1,400 ישראלים בנוסף ללקיחתם בשבי של 240 ישראלים נוספים.
הדלקת הנרות ההמונית תתקיים ביום חמישי, 14.12.23 נר שמיני של חנוכה, במכללת אורט בגבעת רם ירושלים בשעה 17:30. הציבור הרחב מוזמן להגיע ולהשתתף בהדלקת הנרות, כאשר על כל חנוכיה יופיע שם של חייל הנלחם כעת בעזה.

חנה דורסמן, מנכ"לית יונייטאד: "בימים קשים אלו בעיצומה של המלחמה ושל האנטישמיות הגוברת ברחבי העולם, חשוב יותר מתמיד לאחד את יהודי העולם ואירוע זה מהווה הזדמנות נהדרת לכך. בנוסף, העובדה שאנחנו מקדישים את החנוכיות לחיילים שלנו – המכבים העכשוויים – הינה מחווה מרגשת המחברת את כולנו בעת הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה