שיווק ופרסום

הגיעה השעה: ההנחות שמציעים יבואני השעונים לרגל המצב

בצל המלחמה הנוכחית, יבואני השעונים הקימו יריד שעוני מותגים מיוחד עם הנחות ענק של עד 40% הנחה. אלו מותגים מובילים יחכו לכם על המדף? 
מערכת ice | 
שעון רוזפילד (צילום יחצ, freepik)
מלחמת "חרבות ברזל" ממשיכה להשפיע על הכלכלה הישראלית בכלל ועל העסקים הקטנים בפרט. בימים אלו, רבים מבעלי העסקים הקטנים יוצאים ביוזמות יצירתיות לציבור הרחב על מנת לייצב פרנסתם בימים מורכבים אלו.
אחד מהענפים שספג פגיעה משמעותית הוא ענף יבואני השעונים אשר בימים אלו, מנסה להתאושש מההאטה המשמעותית ברכישות התחום. בשל כך, החליטו יבואני השעונים בישראל להתאחד למען מטרה מיוחדת אשר תיטיב עם יציבותם הכלכלית והקימו יריד מכירות שייערך לכל אורך חודש דצמבר.
 



במסגרת היריד, יוצגו מאות שעונים של מותגים יוקרתיים בסניפי הרשת "ג'ינטלמן" ברחבי הארץ ואף באתר הרשמי. ביריד, ניתן יהיה להבחין במגוון רחב של שעוני יד של מותגים רבים, ביניהם: GANT, TED MARTIN, TIMBERLAND, GUESS DIESEL, ARMANI, MICHAEL KORS, GALLERY, GOSSIP, MONTIGNAC. אותם מותגים מובילים יעמדו להנחה משמעותית של 40%.

מלבד זאת, לחובבי המותגים המעוצבים "EMBOSS DIAMONDS" ו-"LAMBORGHINI"-  תינתן הנחה של 30% לשעוני היד היוקרתיים. על פי יבואני השעונים, היריד נולד בכדי לאפשר להם לייצב את עסקיהם ובכדי להעניק לציבור הרחב מחירים הוגנים ואטרקטיביים במיוחד בתקופה הזו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה