שיווק ופרסום

העולים שהקימו עמותה למען המדינה: "עלינו לארץ כדי לעזור"

השראה: עמותת "צעירים למען חיפה" המורכבת מעולים חדשים וותיקים כאחד, לא מבזבזת זמן על זכויות וסלי קליטה. חבריה משנסים מותניים ונרתמים לחמ"ל הגדול בצפון- לצורך איסוף ושינוע ציוד ומזון ואף יוצאת משלחת מתנדבים יומית לקטיף בשדות 

מערכת ice | 
עולים למען המדינה (צילום יחצ)
עמותת "צעירים למען חיפה" הכוללת עולים חדשים וותיקים כאחד, עושה ימים כלילות, במטה "אני חי פה" (הרב אוחנה 4 חיפה), שהוסב לחמ"ל הגדול ביותר בצפון- ממנו מתנקזים מידי יום משלוחי ציוד ואוכל לטובת החיילים והמשפחות המפונות. 
קיריל קארטניק, יו"ר העמותה: "בעמותה פועלים כ-900 מתנדבים ו-100 נהגים, סיפקנו עד כה כ-467 משלוחים, שהגיעו לכ-46 אלף חיילים. בנוסף, סיפקנו כ-2,767 מנות של אוכל חם ומוכן וכן מלאי של ציוד למשפחות מפונות כמו גם לבסיסי צה"ל מצפון ועד דרום, החל מיחידות קטנות שתקועות בשטח ועד לגדודים ויחידות גדולות. יש לציין ששותפה למיזם אשת התקשורת ויחסי הציבור לימור כרסנטי.

בנוסף בימים אלה אנו נלחמים על הצלת החקלאות הישראלית, תגברנו את מערך הסיוע עם עשרות מתנדבים הנשלחים מידי יום לקטיף שדות בשומרה, צרופה ותל מונד כולל אני בעצמי. אנו גאים לקחת חלק במאמץ הלאומי ולסייע לכל מי שצריך".
למעוניינים לתרום לעמותת "צעירים למען חיפה": מס' ח-ן בנק 05826806, בנק לאומי- סניף 880
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה