שיווק ופרסום

חברת סינון התכנים ברשת למען לקוחותיה בעוטף: זו ההטבה שיקבלו

חברת סינון התכנים ברשת "אינטרנט רימון" החליטה לזכות באופן מלא את לקוחותיה מאזור עוטף עזה ומנוייה לא יחויבו על חשבון חודשים אוקטובר ונובמבר
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
עקב המלחמה בדרום החליטה חברת סינון התכנים ברשת ׳אינטרנט רימון׳ לזכות באופן מלא את לקוחותיה על שירותי האינטרנט שלה מכ-50 ישובים באיזור עוטף עזה. 
בשלב הראשון, מנויי האינטרנט שלה לא יחויבו כלל על חודשים אוקטובר ונובמבר, כאשר ככל שתימשך הלחימה תבחן החברה את הערכת ההחלטה על פי צורך.
יריב פאר, מנכ״ל אינטרנט רימון: ״אנו מחזקים את משפחות העוטף בימים קשים אלו, מתפללים לשלומם של חיילי צה"ל ולרפואתם של הפצועים. המעט שאנו יכולים לעשות הוא לנסות ולהקל על תושבי העוטף בשעות מאתגרות אלו״.

כזכור, בעקבות הלחימה שהחלה לפני שלושה שבועות עם הפיגועים הרצחניים אותם ביצעו מחבלי ארגון הטרור חמאס על יישובי עוטף עזה ורצחו יותר מ-1,400 ישראלים, פצעה למעלה מ-4,500 נוספים ולקחה בשבי לתוך רצועת עזה 230 חטופים, אלפי מתושבי העוטף נאלצו לעבור מבתיהם ושוכנו במלונות ובתי הארחה באילת ואזור ים המלח. לפי הערכות יקח קרוב לשנה עד שישקמו את הקיבוצים והיישובים שנהרסו במהלך הלחימה המתרחשת בימים אלה, והם יוכלו לחזור לבתיהם רק בעוד יותר משנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה