שיווק ופרסום

דאק קריק מודיעה על הרחבת השותפות עם Hyland

דאק קריק הודיעה כי תרחיב את התמיכה עם שותפת האקוסיסטם Hyland. במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה, Hyland תשמש כספונסרית לכנס המשתמשים של דאק קריק שיתקיים בלאס וגאס
מערכת ice | 
לחיצת יד (צילום pexels)
דאק קריק טכנולוגיות, ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים ואת תעשיית הביטוח הכללי, מרחיבה את התמיכה עם שותפת האקוסיסטם Hyland שגם תיתן חסות לכנס המשתמשים שתקיים דאק קריק באוקטובר - CommunityLIVE.  הכנס יתקיים בלאס וגאס, נבאדה.
כחלק מ-CommunityLIVE, חברת Hyland תארח מבוטחי P&C באירוע נטוורקינג אינטראקטיבי שיתמקד בתפקיד המרכזי של טרנספורמציות דיגיטליות במודרניזציה של תעשיית הביטוח.
לדאק קריק יש שלוש אינטגרציות שמנוהלות בכל מקום עם פלטפורמת Hyland OnBase, המאפשרות ללקוחות לפשט את הגישה והשליטה שלהם במסמכים באמצעות מערכת ניהול התוכן המאובטחת.
במהלך המפגש הממומן "Insurance Interactive", לקוחות פלטפורמת Hyland OnBase יקבלו תובנות חשובות לגבי האופן שבו חברת דאק קריר מאפשרת  לנהל אינטגרציות מכל מקום ומאיצה את הפיתוח של מוצרים ותהליכים חדשים.
"Duck Creek גאה בשותפות ארוכת השנים שלנו עם Hyland ובאסטרטגיית האינטגרציה החזקה שלנו, המאפשרת לנו לתת חסות לאירועים בתעשייה כגון CommunityLIVE", אמר רוברט פלטשר, מנהל שותף בכיר ב-Duck Creek Technologies.
"באמצעות אינטגרציות משמעותיות, אנו יכולים להביא ערך נוסף ללקוחותינו עם חוויות משתמש משופרות ויעילות תפעולית שמורידות את הנטל מהמבטחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה