שיווק ופרסום

קורין גדעון ומותגי ההלבשה תחתונה במהלך חשוב להעלאת המודעות לסרטן השד

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, מותגי ההלבשה התחתונה טריומף וסלוגי, שהפרזנטורית שלהם היא קורין גדעון, יוצאים במהלך חשוב במיוחד במסגרתו בכל תא מדידה הקיים בכל סניף, תודבק מדבקה עם הסלוגן: "קחי דקה וקבעי תור. גילוי מוקדם יכול להציל חיים"
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום קובי שרביט)
לרגל חודש המודעות לסרטן השד - מותגי ההלבשה התחתונה מהמובילים בעולם בקמפיין להעלאת המודעות תחת הסלוגן - קחי דקה וקבעי תור, גילוי מוקדם יכול להציל חיים. מדובר למעשה בטריומף וסלוגי, מותגי ההלבשה התחתונה שהפרזנטורית שלהם היא קורין גדעון, מחבקים את הנשים ומעלים את חשיבות חודש המודעות לסרטן השד בסניפי הרשת.
לרגל העלאת המודעות, בטריומף וסלוגי הודיעו היום (שני) על מהלך חשוב במיוחד, במסגרתו בכל תא מדידה הקיים בכל סניף, תודבק מדבקה עם הסלוגן: "קחי דקה וקבעי תור. גילוי מוקדם יכול להציל חיים".
וזה לא נגמר כאן. נוסף על כך, סרט ורוד להעלאת המודעות יקשר לכל שקית בזמן הרכישה שתבצעו בסניפים השונים של הרשת, על מנת לעורר מודעות גם במרחב הציבורי. סרטן השד הוא הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בכל רחבי העולם. עם זאת, חשוב מאוד לדעת שסיכויי ההחלמה של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם מגיעים ל-92% (!). אז אם עברת את גיל 30 קבעי תור לכירורג/ית שד בקופת החולים שלך ואל תגידי לי זה לא יקרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה