שיווק ופרסום

אלאלופים פוגשים אלוף: המדליסט האולימפי הפתיע את עובדי אלאלוף

קבוצת אלאלוף, ההנהלה וצוות החברה ירדו בשבוע שעבר לגיבוש באילת וסיירו בנמל אילת אותו פוקדות פעמים רבות אניות בהן משמשת אלאלוף כסוכנת, בנוסף שמעו עובדי החברה הרצאה מעוררת השראה של המדליסט האולימפי אריק זאבי וערכו בנוסף את בחירת העובדים הערכיים של החברה
מערכת ice | 
אריק זאבי ובכירי אלאלוף (צילום אלאלוף)

חברת אלאלוף, ההנהלה וצוות החברה ירדו בסוף השבוע שעבר לגיבוש באילת.  

במסגרת סופשבוע הגיעו העובדים לסיור מקצועי בנמל אילת אותו פוקדות פעמים רבות אניות שאלאלוף משמשת סוכנת שלהן, ושמעו סקירה מקצועית מעניינת על פעילות הנמל מאת גדעון גולבר, מנכ"ל הנמל. הצוות אפילו זכה לראות את האניה דלפינוס לידר של חברת NYK שעגנה באותה עת ופרקה רכבים. 
הנהלת החברה הפתיעה את הצוות בהרצאה מעוררת השראה" לנצח בקרבות היום יום" של אריק זאבי, ג'ודוקא עבר ישראלי, מדליסט אולימפי, הנחשב לאחד מהג'ודוקא הישראלים הטובים ביותר בכל הזמנים. הרצאת חובה מרתקת בתחום הצבת יעדים, יציאה מאזור הנוחות, חוסן מנטלי, מוטיבציה והתמודדות. 



אחד האירועים הבולטים היה בחירת העובדים הערכיים של החברה שנבחרו ע"י כלל הצוות  בהתאם לחזון וערכי החברה: מרכזיות הלקוח, חדשנות, עסקיות ומקצועיות.

במסגרת אירוע זה הוקרן סרט שהוכן לזאב גורפינקל, אחד מאנשי הצוות הוותיקים של החברה (31 שנים) שנהל את הקו של Westmed ו- Euromed איש הנחשב למוסד בפני עצמו בחברה שגידל דור של אנשי צוות בחברה. נתי אלאלוף, נשיא ויו"ר קבוצת אלאלוף הודה לצוות על הפעילות הטובה וברך בשנה טובה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה