שיווק ופרסום

לחיים: הבשורה המרעננת של רשת am:pm

רשת הסופרמרקטים משיקה שיתוף פעולה בלעדי עם מבשלת מלכה. בירה בהירה ארומטית וקלילה עם ניחוח פירות טרופיים, מותאמת לווייב התל אביבי, שאותה ניתן להשיג ב-60 סניפי הרשת 
מערכת ice | 
am:pm (צילום יח"צ)
רשת הסופרמרקטים האורבנית am:pm ומבשלת בירה מלכה יוצאות בשיתוף פעולה חדש ובלעדי. השתיים משיקות מהדורה מוגבלת של בירה מסוג פייל אייל שיוצרה במתכון בלעדי ומותאם במיוחד לווייב התל אביבי.
מלכה TLV PALE ALE עם 4.7% אלכוהול היא בירה בהירה ארומטית, בעלת גוף קליל, אך נוכח, עם ארומה נעימה של פירות טרופיים ופירות הדר המוסיפים למשקה מרירות עדינה. וכמו הטעם, שרקחו במלכה בהתאמה לסגנון החיים בעיר הגדולה, כך גם עיצוב הפחית הממותגת ייחודי ומשדר תל אביביות באמצעות הסמלים הבלתי מעורערים כמו חוף הים ופסלו של קדישמן בכיכר הבימה.   

את הבירה החדשה המיוצרת בעבודת יד ניתן להשיג בכל אחד מ-60 סניפי am:pm בפריסה ארצית מחיפה ועד נס ציונה, וגם בהזמנה באפליקציה ובאתר עם משלוח מהיר עד הבית.  לרגל ההשקה מציעה הרשת זוג פחיות מלכה TLV PALE ALE ב-24 שקלים (במקום 33.8 שקלים).

להשיג ב-60 סניפי הרשת. מלכה TLV PALE ALE (צילום: יח"צ)
מבשלת מלכה פועל משנת 2006 ומתמחה בייצור בירות מסוג אייל בשיטה המסורתית ובכמויות קטנות. תהליך הייצור מתחיל בשימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ממשיך בבקרת איכות קפדנית ואי התפשרות על רמת הבירה הסופית. עם תחילת שנת 2018 עבר הייצור של בירה מלכה מהמבשלה ביחיעם אל היישוב תפן, בו נבנתה מבשלה חדשנית ומקצועית ברמה עולמית. כיום, ניתן להמשיך ולבקר גם ב"חצר מלכה" ביחיעם גם בסלון מלכה שנמצא בתוך המבשלה החדשה בתפן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה