שיווק ופרסום

ישברו את השוק? "נוי השדה" משיקים מותג פרטי בהשקעת ענק

רשת "נוי השדה" המתמחה בפירות וירקות ישירות מהחקלאי יוצאת במותג פרטי אשר ישמור על האיכות המאפיינת את הרשת, בהשקעה של 750 אלף שקל
מערכת ice | 
מחירי הירקות צפויים לעלות (צילום shutterstock, unsplash)
רשת "נוי השדה" אשר פועלת למען חקלאי ישראל ומציעה תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית ממיטב חקלאי ארצנו, יוצאת עם מותג פרטי משלה. ההשקעה במותג הפרטי עומדת בשלב ראשוני על 750 אלף שקל.
"אני רואה במהלך הזה פעילות ישירה לעשייה שלנו. למוצרים אותם בחרנו לייצר קשר ישיר וטבעי לפעילות השוטפת שלנו. השקענו רבות במהלך וחשוב לנו שהצרכנים שלנו יוכלו להעשיר את הקנייה שלהם במוצרים איכותיים", מסרה נוי הדס, בעלת הרשת.

בשלב הראשון המותג הפרטי כולל סדרת תבלינים רחבה ועשירה, תערובות, פיצוחים, שמן זית וזיתים. כל המוצרים עוברים בקרת איכות קפדנית. כמו כן, המוצרים הם תחת פיקוחם של הרבנות הראשית לישראל בד"צ בית יוסף וחוג חתם סופר.
"המהלך ברשת נוצר מתוך הרצון שלנו להעניק לצרכן מוצרים איכותיים במחירים טובים. במגוון תחומים הרגשנו שהמחיר עולה ושאין לנו יכולת לייצר כדאיות לצרכן. היום עם המותג הפרטי שלנו, אנחנו מעורבים בכל הייצור ובחירת חומרי הגלם ומוודאים שבראש ובראשונה הצרכן מקבל מוצרים שתואמים את הדי.אן.אי של הרשת מבחינת תו האיכות. עם המותג הפרטי שלי אני יכולה להכתיב את הטון, למכור מוצר איכותי במחיר זול בצורה משמעותית ועדיין להתפרנס".. 
רשת "נוי השדה" מתמחה בתוצרת חקלאית איכותית ישירות מהחקלאי לצרכן. הרשת הוקמה על ידי נוי הדס, דור שלישי לחקלאים בארץ, מתוך אידיאל עקרוני להעניק לחקלאי הישראלי בית ולחקלאות הישראלית במה. הרשת הוקמה על טהרת האהבה לחקלאות הישראלית ואהבת הארץ. הרשת מונה 15 סניפים ואתר און ליין מוביל למשלוחי פירות וירקות ומוצרים משלימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה