שיווק ופרסום

גולדפינגר עם תקציב חדש: אתר הנופש המוכר בקפריסין

גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה, נבחרה להוביל את הפעילות התקשורתית, יחסי הציבור ואת הפעילות הפרסומית התומכת של אתר הנופש City of Dream mediterranean

מערכת ice |  1
קפריסין (צילום שאטרסטוק)
חברת גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה, נבחרה להוביל את הפעילות התקשורתית, יחסי הציבור ואת הפעילות הפרסומית התומכת של אתר הנופש בקפריסין.
City of Dream mediterranean, הוא אתר הנופש המשולב הגדול באירופה נחנך החודש לאחר שנים של תכנון ובנייה. האתר ממוקם בקפריסין ומהווה מיזם יחיד במינו והשקעה כוללת בו הייתה מעל ל- 600 מיליון אירו. יתרה מזו, אתר הנופש מהווה אחד מפרויקטי הפיתוח הגדולים בקפריסין. האתר כולל מגוון אפשרויות בילוי, וביניהם את מתחם הקזינו הגדול ביותר באירופה, מבחר מסעדות שף, ספא יוקרתי, מרכז קניות ואולמות בידור ועוד.
בשל אופיו והקרבה הגיאוגרפית של האתר, הקהל הישראלי הפך לקהל אסטרטגי וישנה ציפייה כי ישראלים רבים יבקרו בו בקיץ הקרוב.   
משרד גולדפינגר נוסד בשנת 2003 על ידי טל גולדפינגר והוא עוסק בייעוץ אסטרטגי תקשורתי ודיגיטלי. המשרד מייצג מגוון לקוחות בסקטור הציבורי והפרטי בתחום הפארם, התיירות, החינוך, טכנולוגיה, עמותות וקרנות.
בין לקוחות החברה: ניתן למצוא את: שותפויות רוטשילד, מדיסון פארמה, המועצה להשכלה גבוהה, סמינר הקיבוצים ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם CNN. אתם כבר לא עושים אותם? (ל"ת)
    אני 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור