שיווק ופרסום

קטה גרופ בחודש מוצלח: כמה דירות מכרה ב-123 מיליון שקל?

חברת הנדל"ן קטה גרופ מכרה 21 דירות במהלך חודש יולי, בסכום כולל של כ-123 מיליון שקל. מרבית הדירות היו מפרויקטים מובילים בהוד השרון ובגליל ים
מערכת ice | 
נדל"ן (צילום shutterstock)
חברת הנדל"ן קטה גרופ שנמצאת בבעלותו של גיל קטה, מודיעה היום שמכרה החודש כ-21 דירות בפרויקטים שונים באזור השרון. מרבית הדירות נמכרו בפרויקט המשותף של החברה עם הייטקזון, שבו מוצעת הנחה ניכרת לחברי המועדון בפרויקט UP בהוד השרון. סך העסקאות הסתכם בכ-123 מיליון שקל.
בפרויקט UP שנמצא בשכונת 1200 בהוד השרון, מוצעות למכירה דירות חמישה חדרים במחיר התחלתי של 3.9 מיליון שקל. בפרויקט KATA ICON בגליל ים נמכרות דירות שלושה חדרים במחיר התחלתי של 3.64 מיליון שקל. לצד שני הפרויקטים הללו לחברה עוד 11 פרויקטים שנמצאים בשיווק בעיר פתח תקווה.
מרינה שפינדל, סמנכ"לית המכירות של חברת קטה גרופ ,מסרה: "שיתוף הפעולה עם הייטקזון היה טבעי ומתבקש ב-2 הפרויקטים בהוד השרון ובהרצליה בשל אופי קהל היעד וחתך האוכלוסייה הגרים בשכונות אלה. שיתוף הפעולה מוכיח את עצמו בזכות האטרקטיביות ואנו מרוצים מאוד מהתוצאות. בהוד השרון נוכחנו לגלות כי דירות 5 חדרים הן המבוקשות ביותר, עבור משפחות צעירות המחפשות סביבה איכותית לגידול הילדים ובשכונת גליל ים בהרצליה, רוב הרכישות היו של דירות מיוחדות עבור מצמצמי דיור, לצד דירות 4 חדרים המתאימות לזוגות צעירים".
javascript:void(0)
פרויקט אפ בהוד השרון. קרדיט: הקוביה
דגן רונן, מייסד ומנכ"ל שותף בהייטקזון, מסר: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קטה גרופ, שמאפשר לנו לתת ללקוחותינו את המבצעים האטרקטיביים ביותר, גם בענפים מאתגרים יותר כמו ענף הנדל"ן. זה לא סוד שקיימת האטה בשוק הדיור, אך הכול תלוי באטרקטיביות ובכוח הקנייה, כפי שמדובר בפרויקט הנוכחי. חברי המועדון שלנו יודעים לזהות מבצע טוב כשהם נתקלים בו – והם ללא ספק מצביעים ברגליים. אנחנו מצפים להמשך שיתוף פעולה כמו זה גם בהמשך. שיתופי פעולה שגם טובים ללקוחות שלנו, וגם מסייעים בהשקעות בפיתוח וטיפוח שכונות מגורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה