שיווק ופרסום

לעולם לא מאוחר לאהבה: אפליקציית ההיכרויות לבני 60+ בקמפיין חדש

אפליקציית ההיכרויות לבני 60 ומעלה יוצאת בקמפיין חדש ברחבי גוש דן ובמסגרתה היא תעניק שבוע חינם למשתמשי שירותי הפרימיום. האפליקציה היא חלק מהרשת החברתית הוותיקה "מוטק'ה", מבית מכון גרטנר
מערכת ice | 
קשישים
לקראת ט"ו באב אפליקציית ההיכרויות לבני 60 ומעלה יוצאת בקמפיין חדש ברחבי גוש דן ובמסגרתה היא תעניק שבוע חינם למשתמשי שירותי הפרימיום. האפליקציה היא חלק מהרשת החברתית הוותיקה "מוטק'ה", מבית מכון גרטנר.
הקמפיין החדש יושק כאמור ברחבי גוש דן ותוכלו לראות אותו על פני עשרות תחנות אוטובוס ושילוט נוסף. הקמפיין החדש שובר את האבחנה המקובעת בה צעירים הם סקסיים ומבוגרים לא, וכך הייצוג יוצא הדופן ששושק׳ה מאפשרת במרחב הציבורי כבר לא יהיה חריג. מבוגרים בכל הגילים יוכלו לראות שיקוף חיובי של עצמם כאנשים שמחים ואוהבים. במקום תמונה עצובה שמציגה בדידות וקושי - שושק׳ה חוגגת את הגיל השלישי ואת האנשים מלאי-החיים שרוצים ליהנות, לבלות ולאהוב.
יש לציין כי האפליקציה הושקה רק בחודש פברואר האחרון ועד כה נרשמו אליה כ-7,000 חברים מכל רחבי הארץ. האפליקציה קלה, ידידותית לשימוש ומדברת את השפה של בני 60+. היא מספקת אפשרויות חיפוש באמצעות טווח גילים, אזור מגורים, תחומי עניין, ופרמטרים נוספים לחיפוש אחר בן ובת זוג או ידיד או ידידה מאזור המגורים. האפליקציה פותחת בפני המשתמשים אפשרויות חדשות ומגוונות להיכרויות: מהכרויות רומנטיות, ועד יצירת חברויות למגוון פעילויות משותפות, חד פעמיות וקלילות או קבועות ומעמיקות.
כדי לשמור על בטיחות ופרטיות המשתמשים, ולאפשר הנאה בתנאים אופטימליים, הושם דגש מיוחד בנושא הבטיחות, ומופעל מנגנון אבטחה ייחודי לאימות וזיהוי פרופילים ומשתמשים.

צילום: אלה ברק
תמי שיפטר מנכ"לית אתר מוטק'ה ואפליקציית שושק'ה, מסרה: "אחרי שנים של הדרה מהמרחב הציבורי ובעקבות העלייה בתוחלת החיים ובאיכות החיים, אנחנו רואים חשיבות רבה בנרמול היחס וההסתכלות על בני הגיל השלישי במרחב הציבורי לא רק כזקנים בפרסומות לתרופות או דיור מוגן, אלא גם כאוכלוסייה פעילה עם חיי חברה תוססים ובעלי עניין בהיכרות וזוגיות. מאמינים שהקמפיין החדש יסייע לרבים שזקוקים לחברה וזוגיות בגיל השלישי להאמין שזה אפשרי ואף למצוא אחת כזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה