שיווק ופרסום

כוכב "בלאדי מורי" קוטף קמפיין של מאות אלפי שקלים

השחקן עומר עציון נבחר לשמש כפרזנטור בקמפיין הדיגיטל החדש של רשת מלונות הבוטיק "אטלס"
מערכת ice | 
עומר עציון (צילום מתוך האינסטגרם)

בימים אלו משיקים ברשת מלונות אטלס קמפיין קיץ בכיכובו של השחקן עומר עציון ("הטבח", "בלאדי מורי", "האחיין שלי בנץ").

הקמפיין יעלה בדיגיטל ויציג את החופשה האורבנית בעיר מזווית קצת אחרת. במסגרת הקמפיין אטלס מציעים אטרקציות כמו כרטיסים לסרטים בקולנוע, אירוח זוגי ביקב, השכרת סאפ וגלשן, כדור פורח בפארק הירקון, תערוכת דאלי המדוברת ועוד.
 



הקמפיין עליו הופקד משרד הפרסום דבי ורון, מושקע בסכום של 350 אלף שקל.

 



אטלס היא רשת מלונות בוטיק, המחזיקה ב-16 מלונות בוטיק בתל אביב, ירושלים ומלון למשפחות באילת. מטרתו של הקמפיין שהמסר שלו "להתחבר לעיר מבפנים" וזו גם האסטרטגיה שהרשת בחרה לשנה הקרובה, להעביר את המסר לחופשה אורבנית בעיר שמלאה באטרקציות לכל המשפחה, לכל סוג וסגנון חופשה ממסעדות שף, ברים, בתי קפה ועד חופי הים הכי מגניבים וצעירים.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה