שיווק ופרסום
כוכב "בלאדי מורי" קוטף קמפיין של מאות אלפי שקלים
בימים אלו משיקים ברשת מלונות אטלס קמפיין קיץ בכיכובו של השחקן עומר עציון ("הטבח", "בלאדי מורי", "האחיין שלי בנץ").
הקמפיין עליו הופקד משרד הפרסום דבי ורון, מושקע בסכום של 350 אלף שקל.
אטלס היא רשת מלונות בוטיק, המחזיקה ב-16 מלונות בוטיק בתל אביב, ירושלים ומלון למשפחות באילת. מטרתו של הקמפיין שהמסר שלו "להתחבר לעיר מבפנים" וזו גם האסטרטגיה שהרשת בחרה לשנה הקרובה, להעביר את המסר לחופשה אורבנית בעיר שמלאה באטרקציות לכל המשפחה, לכל סוג וסגנון חופשה ממסעדות שף, ברים, בתי קפה ועד חופי הים הכי מגניבים וצעירים.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה