שיווק ופרסום

וולט מציעה משלוחים בחינם: זה מה שתצטרכו לעשות

חברת המשלוחים וולט משיקה בשיתוף עם חברת OPA קמפיין משלוחים חינם שיאפשר ללקוחות להזמין את המנות האהובות בכלים רב-פעמיים, וליהנות ממשלוח חינם ללא עלות – ששומר על הסביבה ומפחית את צריכת הפלסטיק
מערכת ice | 
וולט ואופה (צילום יחצ אופה)
חברת המשלוחים וולט משיקה בשיתוף עם חברת OPA קמפיין משלוחים חינם שיאפשר ללקוחות להזמין את המנות האהובות בכלים רב-פעמיים, וליהנות ממשלוח חינם ללא עלות – ששומר על הסביבה ומפחית את צריכת הפלסטיק.
כלי הפלסטיק החד-פעמיים מהווים כיום כ-30% מייצור הפלסטיק בעולם, ומדובר במאות אלפי כלים חד פעמיים שנזרקים מידי יום לפח. OPA היא סטארט-אפ טכנולוגי בתחום אריזות המזון שהקימו רן דורון ודר חסון, שני יוצאי Wolt, שמעוניינים לצמצם את צריכת הפלסטיק החד פעמי. בעזרת האפליקציה OPA, יכולים הלקוחות לבחור לקבל את המנות שהזמינו בכלים רב-פעמיים ללא תוספת תשלום ולהחזירם במקום העבודה, במסעדות וולט שמאפשרות הזמנת מנות בכלי OPA מעשרות מסעדות ברחבי תל אביב.
במסגרת הקמפיין המשותף, תציע Wolt משלוחים חינם בכל הזמנת מנות בכלים הרב פעמיים של OPA. הקמפיין מושק בשלב זה בתל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק, ופועל עם מגוון מסעדות אהובות ופופולריות המשלבות בפעילותן את Wolt ו-OPA, כגון: לילוש, אנסטסיה רביבה וסיליה, קפה נואר, קופי בר, דיקסי, מרלן, פריז טקסס, גורמה 26, פורט 19 (עם כלי חדש וייעודי להמבורגר), ועשרות מסעדות נוספות ברחבי העיר.
הכלים של OPA מיוצרים באירופה בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, ואידיאלים לשילוח מזון - נאטמים הרמטית, אינם מכילים חומרים רעילים, ניתנים לחימום והקפאה וכמובן חוסכים בפסולת חד-פעמית. בסיום השימוש, מחזירים את הכלים במגוון נקודות איסוף ברחבי העיר או במשרדי חברות. לאחר השימוש, הכלים עוברים ניקוי וחיטוי במרכזי שטיפה ייעודיים אותם מפעילה החברה ומופצים חזרה למסעדות.
בן פילדמן, מנהל המסעדות בוולט ישראל: "אנחנו שמחים לקחת חלק פעיל בצמצום צריכת הפלסטיק יחד עם חברת OPA, שמביאה לשוק המזון בשורה של ממש בתחום הקיימות. מטרת הקמפיין המשותף לעודד עוד ועוד לקוחות להיחשף לפתרון המצוין של OPA ולצמצם את השימוש שלהם בכלים חד פעמיים. ומה טוב יותר מלשמור על הסביבה תוך כדי שאנחנו אוכלים את המנות האהובות עלינו, ולהשאיר לדורות שאחרינו עולם טוב ונקי יותר״.
רן דורון, מנכ"ל OPA: "החזון שלנו ב-OPA היה להביא לשוק מוצר איכותי, עמיד, פרקטי וידידותי לסביבה, שיאפשר לנו להמשיך ליהנות מהנוחות של עולם משלוחי המזון, תוך שיפור חווית הלקוח. אני מודה לWolt  על שיתוף הפעולה המבורך, שמנגיש את הפתרון הסביבתי של OPA לקהל הרחב ולהביא שינוי בתרבות הצריכה ובחוויית הלקוח, בדרך להגשמת החזון הירוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה