שיווק ופרסום

רשת ZAGA מתחדשת כפליים: מינוי חדש והשקת מותג בלעדי

חברת ZAGA - פינות אוכל מתרחבת כפליים. החברה משיקה מותג צעיר וחדשני שיימכר בלעדית באתר החברה, ואף ממנה את נעה שטרן לתפקיד מנהלת השיווק וקשרי אדריכלים
מערכת ice |  1
נעה שטרן (צילום יעל בר כהן)
חברת ZAGA - פינות אוכל, רשת קמעונאית המשווקת ריהוט, מודיעה היום על השקת מותג עיצוב צעיר בשם ZAGAMIX ועל מינויה של נעה שטרן לתפקיד מנהלת השיווק וקשרי אדריכלים בחברה. 
המותג החדש מיועד לעיצוב חללי אירוח והוא ישווק בלעדית באתר החברה. זו האחרונה מפעילה כיום 12 סניפים בפריסה ארצית, ובבעלותה מפעל גדול ומתקדם בבולגריה. במפעל מיוצרים כיסאות ושולחנות אוכל בשיטות ובחומרים איכותיים. פינות האוכל של החברה משווקות לרשתות המובילות באירופה, ארה"ב ובארץ.
כפי שצוין, החברה מציינת התרחבות נוספת, והפעם עם המינוי של נעה שטרן לתפקיד חדש בחברה. שטרן תוביל מהלכים שיווקיים התומכים באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של החברה בישראל. כמו כן, היא תהיה אמונה על מערך הפרסום, השיווק, הדיגיטל והחדשנות של זגה וזגה-מיקס, ועל יצירת סינרגיה מלאה בין שני המותגים, וכן על ניהול קשרי הלקוחות של החברה מול אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים.     
לשטרן ניסיון של כ-12 שנה בתחום השיווק והדיגיטל, ולה ידע עשיר בהובלת אסטרטגיה שיווקית בתחום הצרכנות, ניהול תחום הדיגיטל, הובלת תהליכי שיווק ואסטרטגיה וסושיאל. בתפקידה האחרון שימשה שטרן במשך שמונה שנים כסמנ"כלית השיווק בבית הספר למקצועות היופי "ירין שחף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרוש שיפור דחוף
    לילי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצוי שישפרו איכות ואת השירות הגרוע שלהם, רכשתי כסאות לא זולים, אחד התפרק לגמרי לאחת שנה ולא משימוש לא נכון (בקושי ישבו שם)
    סגור