שיווק ופרסום

תמהרו להירשם: טיקטוק משיקה תחרות עם פרס מפנק

השבוע הושקה תחרות ה-TikTok Awards, תחרות פרסי הטיקטוק, בה יוכלו מועמדים מ- 8 מדינות מאירופה בכללם מישראל לזכות במגוון קטגוריות. הזוכים בתחרות יטוסו לתחרות הגלובלית בארה״ב, שם הם יתחרו מול הגדולים ביותר בעולם על המהלך השיווקי המצטיין
מערכת ice |  1
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
בעידן שבו האדם הממוצע נחשף ליותר מ-10,000 פרסומות ביום, התחרות על תשומת ליבם של הצרכנים קשה מתמיד. השבוע התקיים אירוע For You Summit של TikTok for Business, בו בכירים בתעשייה שמעו, דנו, התרשמו והתנסו בדרכים לספר בטיקטוק סיפור עסקי בצורה חוויתית שתגרום לצופה לעצור ולהקשיב.
להלן כמה מהדברים הבולטים שעלו באירוע:
דפוס ההתנהגות הצרכנית השתנה. הלקוחות מצפים מהמותגים להקנות להם ערך – בידורי, חינוכי והשראתי. מותגים יכולים ומצופים להשתלב בשיחות שהקהל שלהם כבר מקיים ובכך להכניס את המותג, המוצר או השירות לקונטקסט הרלוונטי, מחוץ לגבולות המודעות והפרסומות. בחזית המגמה הזו עומדת טיקטוק.
לא משנה כמה לקוחות מודעים לקיומו של מותג או מוצר, הם לא יפעלו אם הם לא ירגישו שהוא רלוונטי לחיים שלהם, לכן רלוונטיות היא המטבע החברתי החדש. כך למשל הוושינגטון פוסט מצא בטיקטוק את הדרך לחזור להיות רלוונטי בעיניי קהל חדש באמצעות סטוריטלינג - המחזה של נושאים בוערים שאולי קשה לעקוב אחריהם בדפוס, אבל קל לצרוך אותם דרך סרטונים מעניינים. סטוריטלינג הוא כלי מרכזי בטיקטוק, בה מי שזוכה לקשב אלו אנשים, יוצרי תוכן, אנשים מהשורה שמדברים בצורה אותנטית על הדברים שמעניינים אותם. 
בתום האירוע הושקה תחרות ה-TikTok Awards תחרות פרסי הטיקטוק בה יוכלו מועמדים מ- 8 מדינות מאירופה בכללם מישראל לזכות במגוון קטגוריות. הזוכים בתחרות יטוסו לתחרות הגלובלית בארה״ב, שם הם יתחרו מול הגדולים ביותר בעולם על המהלך השיווקי המצטיין. הגשת המועמדות תערך בין יוני לספטמבר השנה.
כמה נתונים על טיקטוק ומסחר:
92% מהמשתמשים בטיקטוק מעידים שנקטו פעולה מסוימת בעקבות צפיה בסרטוני טיקטוק – שיתפו סרטון, קנו משהו או אפילו ייצרו תוכן בעצמם.
44% ממשתמשי טיקטוק על בסיס יומי רוצים שתוכן ממותג יהיה מהנה ומבדר.
25% ממשתמשי טיקטוק מעידים שחיפשו או רכשו מוצר לאחר שראו אותו בפלטפורמה.
לאחר צפייה בתוכן של יוצרים, יותר מ-40% מהצופים בטיקטוק הסכימו שזה גרם להם להרגיש חלק מקהילת המותג.
משתמשי טיקטוק נוטים לפרסם על הרכישה שלהם בערך פי 2 בהשוואה למשתמשי פלטפורמות אחרות.
למשתמשי טיקטוק יש סיכוי גבוה ב-50% ממשתמשי פלטפורמות אחרות לשכנע אדם אחר לקנות מוצר שהם ראו בפלטפורמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראית 1 ראית את כולם!
    אנצי! 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הפרסומות אותו דבר ולא משנה איפה הן נמצאות.כי כולן עובדות על אותם עקרונות רק בשינויים קלים ולכן צריך להבין פרסום,כי הפרסומות גורמים לנו להפעיל רגש,כשצריך להפעיל שכל!!!!
    סגור