שיווק ופרסום
בהשקעה של 2 מיליון שקל: מי רכש אחוזים באייקון ישראל?
?איש העסקים אבי עבדי מייסד חברת המדיה טיימס סקור ישראל, רכש אחוזים מפעילות חברת הפרסום הדיגיטלי אייקון ישראל בהשקעה של 2 מיליון שקל

איש העסקים אבי עבדי, מייסד חברת המדיה טייימס סקור ישראל, שנמכרה בשנה האחרונה, רכש יחד עם קבוצת משקיעים אחוזים משמעותיים מפעילותה של אייקון ישראל, המשמשת כערוץ חדשות ובידור. החברה חוגגת בקרוב 5 שנים להיווסדה, ומחזיקה בנכסים דיגיטליים של מאות אלפי עוקבים דינמיים.
אבי עבדי, כיום בעלים של פאפא מדיה שמתעסקת ברכש מדיה לשלטי חוצות, הינו מסייד חברת המדיה טיימס-סווקר ישראל. מרכז פעילותו החדשנית כיזם, הייתה בהפיכת שלטי החוצות הסטטיים והמצומצמים למסכי לד ענקיים על גבי בניינים ומגדלים באיכות בינלאומית. בשנה הראשונה הושקעו במיזם כ-10 מיליון שקל. העבודה הבלתי פוסקת מוקדשת להשגת לוקיישנים חזקים נוספים בפריסה ארצית.
עבדי מאמין כי בעידן החדש, החשיפה הפרסומית הבאה בעולם המדיה היא הפלטפורמה הדיגיטלית, מה שהביא אותו לרכוש חלקים מהפעילות של אייקון ישראל. חברת אייקון מתמחה ביצירת תוכן ופעילות עם משפיענים וחיבורים עם מותגים מקומיים ובינלאומיים. בימים אליו השיקו אייקון את המשרדים החדשים שלהם בבני ברק ז’בוטינסקי 9 מעל 180 מטר השקעה של למעלה מ- 400,000 שקל.
עוד ב-
המשרדים שמוקמים בקומה 29 עוצבו בדגש על מראה מודרני המשתלב בנוף האורבני המשקיף מהאזור, ומשרה אוירה דינמית וססגונית המשקפת את הקצב המאפיין את הרשתות החברתיות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה