שיווק ופרסום

רשת הקוסמטיקה מתרחבת: מי פתחה סניף חדש בירושלים?

רשת הקוסמטיקה הפופולרית, סקארה (SACARA), מודיעה על התרחבות נוספת והפעם בעיר הקודש. הרשת משיקה השבוע סניף חדש בתחנה המרכזית ברחוב יפו בירושלים בהשקעה של כ-850 אלף שקל.
מערכת ice | 
סניף סקארה ירושלים (צילום ארנון בוסאני)
רשת הקוסמטיקה הפופולרית, סקארה (SACARA), מודיעה היום (שלישי) על התרחבות נוספת והפעם בעיר הקודש. הרשת משיקה השבוע סניף חדש בתחנה המרכזית ברחוב יפו בירושלים בהשקעה של כ-850 אלף שקל.
לרשת כבר סניף נוסף באותו הרחוב ומדובר בסניף השמיני בעיר בכלל שמצטרף לסניפים בקניון הדר, מלחה, רמות, סנטר וואן ועוד. הסניף החדש מתפרס על כ-290 מ"ר ועוצב בקונספט הקלסי של הרשת. החנות מחולקת לפי מחלקות התמחות שונות, בהן איפור, טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, בישום, שיער, אקססוריז ועוד.
נזכיר כי הרשת פתחה את שעריה לפני עשור והוקמה על ידי האחים דוד, יעקב ומשה גולברי. כיום הרשת מונה לא פחות מ-65 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מציעה מגוון מוצרי קוסמטיקה במחירים נגישים, אך היא גם פועלת כדי לפתח מוצרים חדשניים בכל התחומים. בשנים האחרונות הזמרת האהובה אנה זק משמשת כפרזנטורית של המותג.
איתי זמיר, מנכ"ל הרשת, מסר: "מדובר במהלך אסטרטגי של המותג, במסגרתו אנו נתרחב בערים גדולות כדוגמת ירושלים, שהמסחר מתחלק באזורים בין קניונים מובילים ורחובות ראשיים. למותג  סאקרה יש ביקוש רב בקרב צעירות ונשים, הן בשל המגוון שאנו מציעים והן המחירים האטרקטיביים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה