שיווק ופרסום

חברת AIG במהלך מטורף: כמה תשלמו עבור ביטוח לרכב?

חברת הביטוח AIG יוצאת בקמפיין חדש בהובלת הפרזנטורים אסי עזר ואלברט אסקולה, במסגרתו היא מעניקה מבצע אטרקטיבי עבור ביטוח הרכב למצטרפים חדשים
מערכת ice |  1
AIG (צילום כדיה לוי)
חברת הביטוח AIG יוצאת היום (ראשון) בקמפיין חדש ומעניקה מבצע אטרקטיבי עבור ביטוח הרכב למצטרפים חדשים במסגרת הקמפיין, צמד הפרזנטורים של חברת AIG, אסי עזר ואלברט אסקולה, מבקרים בחנות למוצרי תינוקות, כאשר מתפתחת ביניהם לבין זוג צעיר נוסף שיחה על יוקר המחייה והעלויות הגבוהות שכולנו מרגישים בכיס לצלילי השיר 'מיליון דולר' של נועה קירל.
הקמפיין, אשר הופק בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן, יעלה במהלך היום בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל וישודר לכל אורך חודש מאי, כולל בזמן ההופעה של נועה קירל במהלך האירוויזיון.
מיכל לוצקי, סמנכ"לית השיווק, אסטרטגיה ופיתוח עסקי של AIG, ציינה: "השיח בין אסי ואלברט לבין הזוג הצעיר, מציג באופן הטוב ביותר את מה שכולנו מרגישים בפן הכלכלי במדינה. המחירים רק עולים ועולים וכולם מחשבים איפה וכיצד אפשר לחסוך". עוד הוסיפה לוצקי כי "כחברה אשר קשובה לצרכי לקוחותינו ופועלת מדי יום לעשות את זה טוב יותר עבור מבוטחינו, נמשיך להעניק מבצעים והטבות על מנת להקל ככל הניתן על עלויות הביטוח המשפחתיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החברה לא משלמת כשיש מקרה ביטוחי (ל"ת)
    לא לרכוש ביטוח מ AIG 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור