שיווק ופרסום

קניון רמת אביב בבשורה ענקית: המותג היוקרתי פותח חנות חדשה

המותג alo yoga פותח לקהל הרחב את החנות השנייה שלו בישראל, בקניון עופר רמת אביב. במקביל,  מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים על מנת לפתוח סניפים נוספים בארץ
מערכת ice | 
אלו יוגה (צילום אבן השדה)
המותג alo yoga פותח מחר (שני) את החנות השנייה שלו בישראל, בקניון עופר רמת אביב. החנות משתרעת על שטח של כ-250 מ"ר, ומצטרפת לשורה של חנויות מותגי היוקרה והאיכות הפועלים בקניון.
החנות תעמוד בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ותעניק את החוויה המלאה של alo לקהל המקומי. החנות מציעה חווית קניה חדשנית ללקוחותיה במטרה להעביר את האידיאולוגיה מאחורי בגדי המותג המשלבת בין אופנה לפרפורמנס, חיטוב ועיצוב. המותג הכריז לפני כמה חודשים על קבוצת 911 אופנה כבעלת הזיכיון הישראלי, וכאמור זוהי החנות השנייה של המותג בישראל ובמקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים.
 
אורי רייז, מנכ"ל ובעלים 911 אופנה, מסר: "שמחים ומתרגשים לקראת הפתיחה של alo yoga בקניון עופר רמת אביב, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של המותג ובהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח ורב השנים עם קבוצת מליסרון וקניוני עופר. אנחנו גאים להיות חלק ממותג המוביל בקידום והפצת תנועת המיינדפולנס, היוגה והוולנס."
לדברי עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות הקניונים של קניוני עופר: "כניסת  alo yoga הינו חלק ממהלך אסטרטגי רחב להשבחת נראות הקניון ותמהיל החנויות במסגרתו בוצעו עבודות לשדרוג הקניון, שינויים בתמהיל החנויות, הרחבת שטחי מסחר, ושדרוג חנויות קיימות, וזאת במטרה להמשיך ולבדל אותו כקניון המוביל בישראל ברמת מותגי האיכות היוקרתיים ביותר והבינלאומיים. לדבריו: " אנו שמחים וגאים לפתוח את חנות הדגל של המותג הבינלאומי alo yoga ולתת מענה ללקוחות הקניון שמעתה יוכלו לרכוש אותו אצלנו".

דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga: "החלטה להיכנס לשוק הישראלי היא חלק מרגש באסטרטגיית הצמיחה של המותג. כמי שחרט על דגלו לייפסטייל אלטרנטיבי של בריאות ווולנס, וחשוב עוד יותר, מיינדפולנס, ל-alo יש סינרגיה חזקה עם הלייפסטייל הדינמי של וולנס בישראל. אנחנו מתרגשים מהחיבור עם הקהילה הישראלית שלנו דרך החנויות החדשות שנפתחות, תחילה בקניון TLV ובהמשך בחנות הדגל של :סטור בכיכר דיזנגוף ובקניון עופר רמת אביב".
האריס הוסיף: "החנויות האלה, כמו בכל העולם, הן הביטוי האולטימטיבי ללייפסטייל שלalo yoga והן דוגמה לרוח המותג הייחודית שלנו: מכילה, מעצימה ובעלת מודעות אקולוגית. החנויות בישראל יהיו בעלות אסתטיקה שלווה ומזוקקת שיבטאו את המותג ויהדהדו את המסרים שלנו. מודל ההתרחבות שלנו ממוקד בלהפיץ את התנועה, המיידפולנס והוולנס - וזהו הצעד הראשון כשאנחנו מכירים את alo לקהילה הישראלית בשווקים החדשים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה