שיווק ופרסום

מותג חטיפי החלבון בדרך למרוץ הנשים של תל־אביב

מותג חטיפי החלבון "tribe" ייקח חלק לראשונה במרוץ הנשים של תל-אביב. במסגרת ההשתתפות יינתן במקום מידע מקצועי וחשיפת היתרונות של חטיפי החלבון הטבעוניים
מערכת ice | 
tribe (צילום יחצ חול)
מותג חטיפי החלבון האנגלי TRIBE שהושק לאחרונה בישראל, לוקח לראשונה חלק במירוץ הנשים של תל־אביב "life-run" שייערך ב4 במאי בגני יהושע, ספורטק תל־אביב. במסגרת החסות יציב המותג דוכן מעוצב וממותג אשר יכלול טעימות לספורטאים ממבחר סוגי חטיפי החלבון של המותג, יינתן במקום מידע מקצועי וחשיפת היתרונות של חטיפי החלבון הטבעוניים. כמו כן כל מתמודדת שתרוץ במרתון תקבל במתנה תיק ממותג  TRIBE  עם מגוון המוצרים והטעמים.
חטיפי החלבון הטבעוניים של המותג TRIBE הינם חטיפים טבעיים, עם שלוש שכבות המעושרות בחלבון מן הצומח, בעלי מגוון רכיבים איכותיים כגון: חמאת בוטנים, זרעי צ'יה וחמנייה, שקדים, סוכר קוקוס, סילאן, פקאן ואינם מכילים ממתיקים מלאכותיים. חטיף החלבון מגיע בארבעה טעמים שונים: טריפל בטעם שוקולד ומייפל, טריפל בטעם קרמל מלוח עם בוטנים ואגוזים, טריפל במרקם חלת דבש קראנץ' וטריפל בטעם שוקולד וחמאת בוטנים.
לדברי מיכאל כהן, מנהל מותג טרייב בישראל: ״מירוץ הנשים של תל־אביב הוא אירוע ספורט משמעותי, מוביל ובולט בישראל בקרב נשים. כאחד מחטיפי החלבון המובילים בעולם אנו רואים חשיבות לקחת חלק במרתון זה". עוד מסר כהן: "החלטנו לקחת לראשונה חסות למרוץ זה במטרה ליצור עניין ובז סביב היתרון המשמעותי של חטיפי טרייב מול מה שקיים היום בשוק, והוא השילוב המנצח בין מוצר טבעי וטעים מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה