שיווק ופרסום

בשורה אדירה לחיילים: זו המתנה היוקרתית שמחכה לכם ברשת הפופולרית

רשת ״אופטיקה הלפרין״ פותחת שני סניפים חדשים במודיעין וראש העין בהשקעה של כמיליון שקל. לרגל הפתיחה הרשת יוצאת במבצע חסר תקדים: בשבוע הפתיחה, חיילים בסדיר, קבע ומילואים יקבלו במתנה משקפיים של המותג SKECHERS בשווי 199 שקל
מערכת ice | 
חיילים (צילום Wisam Hashlamoun/Flash90, Freepik)
ממשיכה להתרחב: רשת ״אופטיקה הלפרין״, רשת האופטיקה הגדולה בישראל, מודיעה על התרחבות נוספת ופתיחת שני סניפים חדשים: בקניון "עזריאלי" מודיעין ובמתחם ״שפיר״ החדש בראש העין. שני הסניפים מצטרפים לסניפים נוספים של הרשת הקיימים בשתי הערים. 
החנויות יציעו מגוון גדול של משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ואביזרים. בחנויות יוצגו משקפיים של מיטב המותגים העולמיים: קרולינה הררה, הוגו בוס, לקוסט, דיור, מייקל קרוס ועוד, וכן הקולקציות החדשות של אופטיקה הלפרין.
הסניפים החדשים צפויים להיפתח ב-20.4, ולרגל הפתיחה הרשת יוצאת במבצע חסר תקדים: בשבוע הפתיחה, חיילים בסדיר, קבע ומילואים אשר יגיעו לסניף ויציגו חוגר או תעודת מילואים יקבלו משקפיים של המותג SKECHERS בשווי של 199 ש״ח במתנה. 
מבצע זה מצטרף למבצע יום העצמאות החגיגי של הרשת, במסגרתו ניתנת 75% הנחה על משקפיים בקניית שני זוגות של משקפיים אופטיים - שמש או ראייה.
הסניף בקניון מודיעין מתפרס על שטח של כ-40 מ״ר והוקם בהשקעה של כ-500 אלף ש״ח. הסניף במתחם ״שפיר״ החדש בראש העין מתפרס על שטח של כ-50 מ״ר והוקם בהשקעה של כחצי מיליון ש״ח גם הוא. הסניפים מצטרפים לסניפים הקיימים של הרשת, דבר שהופך אותה לרשת האופטיקה הגדולה בישראל המעסיקה כ-550 עובדים ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה