שיווק ופרסום

סערה ברשת: דוגמן מככב בפרסומת לחברת הלבשה תחתונה לנשים

המותג היוקרתי Honey Birdette הציג את הקולקציה החדשה שלהם עם הדוגמן ג'ייק דופרי, המגדיר את עצמו כא-בינרי
מערכת ice | 
הדוגמן (צילום אינסטגרם)
חברת הלבשה תחתונה שמוכרת תחתונים במחיר גבוה לנשים מציגה גבר ביולוגי שלובש חזייה ותחתונים במסע הפרסום האחרון שלהם.
המותג היוקרתי Honey Birdette הראתה דוגמן גברי בסט ההלבשה התחתונה החדש "Ruby" שלה בתחילת השבוע.
בפוסט בחשבון האינסטגרם של החברה, הדוגמן ג'ייק דופרי מצטלם בחזייה אדומה, תחתונים וגרביים תואמים ובירית לצד כיתוב שכתוב בחלקו: "נמשיך להשתמש בקול שלנו כדי לתמוך ולהעצים את קהילת הלהט"ב, נשים וכל מי שרוצה להרגיש נפלא בהלבשה התחתונה שלנו".
הוא כולל אזהרה למי שלא מאשר גבר לובש תחתונים לנשים: "בעוד שדיונים מתחשבים ובונים חשובים לדחוף את התרבות קדימה, דברי שטנה ובריונות לא יסבלו בערוצים שלנו. תגובות בעלות אופי שלילי זה יימחקו".
 
אבל זה לא מנע מגל של מבקרים ולקוחות לשעבר לפוצץ את החברה בעמוד האינסטגרם שלה, כולל אחד שתהה, "נשים לא יכולות פשוט לקבל דברים נחמדים לעצמן יותר?"
אחר שאל, "לאיזה בסיס לקוחות זה מכוון? זה לא נוצר כדי לפנות ל-99.9% הנשים". הפוסט זכה ל-796 לייקים.
פוסטים דומים בשבת בעמוד האינסטגרם של האני בירדט כללו אחד, "החלטה אומללה שקיבלת". עוד נכתב, "אנשים פשוט צריכים להפסיק לקנות מחברה(סיק.) ככה..."
DuPree מתאר את עצמם כ"פרפורמר בורלסק בינלאומי" לא בינארי.
התגובות בעמוד האינסטגרם שלהם לצד התמונות שלהם מדגמנות את ההלבשה התחתונה, כמו גם העמוד של האני בירדט היו "מוגבלים" לאחר פרסום הצילומים של DuPree ביום רביעי.
קמפיין הפרסום השנוי במחלוקת של החברה בא בעקבות ההחלטה האחרונה של נייקי להציג את האישה הטרנסית דילן מולבני כדוגמנית בפרסומת לחזיית ספורט ולחותלות.
להאני בירדט, שנוסדה באוסטרליה ב-2006, יש 60 חנויות הפרוסות במדינה זו, בריטניה וארה"ב, ומוכרת בגדי שעבוד וכן הלבשה תחתונה יוקרתית.
החברה שיווקה את עצמה בעבר כ"מותג הלבשה תחתונה יוקרתי שנוצר על ידי נשים לנשים", אך לאחר המחלוקת סביב הקמפיין החדש שלה השבוע, היא משתמשת כעת בכותרת: "חברת הלבשה תחתונה יוקרתית לכולם!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה