שיווק ופרסום

אילנית לוי חוגגת עצמאות: במה יושקעו 300,000 שקל

בית האופנה GOLBARY בקמפיין כחול/ לבן בהשקעה של מאות אלפי שקלים במחווה לרגל יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל
מערכת ice |  1
אילנית לוי (צילום MEDIO)
לרגל יום העצמאות יוצא בית האופנה GOLBARY במחווה לרגל חגיגות 75 למדינת ישראל,  ומשיק קולקציה חדשה של פריטים כחול/לבן, לאביב 2023. במסגרת השקת הקולקציה החדשה יוצא בית האופנה גולברי בקמפיין רחב בהשקעה של 300 אלף שקל, בכיכובה של הפרזנטורית אילנית לוי, והוא הכולל דיגיטל ופעילות בנקודות המכירה וברשתות החברתיות.
הקמפיין החדש יחשוף את  הקולקציה החדשה הכוללת מגוון רחב של פריטים בכחול/ לבן ופריטים המשלבים את שני הצבעים, החל משמלות קלילות ואווריריות, חצאיות מידי, חליפות במגוון סגנונות, חולצות מכופתרות, טישרטים בגווני הלבן, ג'קטים כחול/ לבן, ג'ינסים, וגופיות,  לצד אקססוריז  תואם.
 
הקולקצייה החדשה של גולברי חגיגית ומתאימה לאירוע יום העצמאות, בין הפריטים הבולטים:  חליפות  נשפכות עם קשירה במותן,  שמלות רומנטיות,  רכות, נשפכות,  חלקות  או עם הדפסים,  שמלות תחרה לבנות עם קשירות במותן או בכתפיים המאריכות את הגוף ויוצרות מראה נשי ורך, שמלות בדפוסי פרחים בהשראת האביב המחטבות ומלוות את קווי המתאר של הגוף ושמלות קרושה בשילוב מלמלות.
לצד פרטי האופנה המותג גולברי יחשוף בקמפיין החדש מגוון רחב של אביזרי אופנה בכחול/לבן, החל מצעיפים אופנתיים, תכשיטים מעוצבים ועד חגורות מלאות שיק ותיקי ם.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילנית לוי כל כך יפה במציאות
    א 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הצלם של גולדברי מכערים אותה בתמונות וגורמים לה להראות מבוגרת ובמציאות היא כל כך יפה חייב להחליף צלם/ת
    סגור