שיווק ופרסום

טל מוסרי לא לבד: מי מצטרף אליו לקמפיין עידן 2000?

מצאו את האפיקומן: עידן 2000 עם פרזנטור חדש שמצטרף למנחה הוותיק של ערוץ הילדים בקמפיין לפסח, בהשקעה של 1.8 מיליון שקל
מערכת ice |  1
טל מוסרי (צילום מתוך האינסטגרם)
רשת הצעצועים עידן 2000 ממשיכה להתרחב. לצד חנויות חדשות שנפתחו, וצפויות להיפתח בשנה הקרובה, כולל לראשונה במגזר, הרשת יוצאת בקמפיין חדש ורחב במדיה לקראת חג האביב. כמו כן, הרשת מצרפת פרזנטור חדש לצידו של טל מוסרי - JOY הקנגורו.
דמות הקנגורו, המזוהה עם הרשת מאז שנוסדה, זוכה כעת לראשונה לבובה חיה עם מפעיל. המהלך מוערך בכ-1.8 מיליון שקלים ויכלול קמפיין רחב היקף בטלוויזיה, במדיה כתובה, בדיגיטל וברשתות חברתיות.
 
חג האביב הוא לא רק חג של התחדשות עבור המבוגרים המזוהה עם ניקיונות, שיפוצים ואירוח, הוא גם חג האפיקומן. זוהי אחת מהתקופות החזקות בשנה בענף הצעצועים המהווה כ-15-20% ממכירות שוק הצעצועים. כמו כן, זוהי תחילתה של עונת הקיץ המזוהה עם מוצרי חצר, בריכות שחייה וכלי רכיבה למיניהם לילדים.
כעת החליטו ברשת להחיות את בובת הקנגורו JOY המזוהה עם הרשת מאז שנוסדה בשנת 1997. מדובר בהשקעה של אלפי שקלים בפיתוח ויצירת הבובה כדמות פיזית שיכולה לזוז לרקוד לשיר ולדבר.
הקמפיין החדש של עידן 2000 יעלה באמצעות משרד הפרסום ציבלין לקראת פסח, בפריסה רחבה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו, בעיתונות וכן בדיוור ישיר של חוברת המבצעים המיוחדת של הרשת בתיבות הדואר בבתי המגורים והחנויות. החידוש הוא גם בשפה הפרסומית החדשה. לראשונה תהיה אינטראקציה בין טל מוסרי, הפרזנטור של הרשת, ובין בובת הקנגורו JOY בדיאלוגים שנונים ומצחיקים. הערכה היא כי הושקעו בו כ-1.8 מיליון שקלים.
לדברי מנכ"ל הרשת בני גרינאפל: "אנו ממשיכים לצמוח ולהוביל את שוק הצעצועים בישראל הן מבחינת תודעת שירות מקצועי ואישי, מגוון והן מבחינת חווית הקנייה. בשנה האחרונה הובלנו מהלכים בשדרוג נראות הסניפים החדשים, היצע מגוון של סחורות -  ייבוא בלעדי של הרשת של מוצרים עונתיים להמשיך להטיב עם הצרכן עם סחורה איכותית במחירים אטרקטיביים. כעת, אנו שמחים להשיק גם שפה פרסומית חדשה עם "לידתו" של הקנגורו ג'וי שללא ספק הולך להיות מרענן במרקע הטלוויזיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשקשן הבני הזה (ל"ת)
    שקד 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור