שיווק ופרסום

חנה רדו מגיעה למזרח ירושלים: זה השירות החדש לחברה הערבית

חנה רדו מודיעה על הקמת סוכנות במזרח ירושלים, במטרה לתת מענה בתחום הדיגיטל לחברה הערבית ובמקביל להעצים את הנשים בחברה, שבעת זו מרביתן כלל לא מועסקות או עצמאיות כלכלית
מערכת ice |  1
היבה עסילה וחנה רדו (צילום דוברות קבוצת 19)
סוכנות הדיגיטל של חנה רדו מודיעה היום (א') על הקמת סוכנות חדשה בשם זוהא19, מקבוצת19, באזור מזרח ירושלים, בשיתוף העירייה. הסוכנות החדשה תעסיק שנים עם וללא ניסיון ממזרח העיר והיא תהיה הסוכנות הרביעית שרדו מקימה בפריפריה בארץ.
מטרת הקמת הסוכנות היא מענה על אתגר שפתי ותרבותי עמו מתמודדים עסקים בארץ שרוצים להגיע גם לחברה הערבית. הצוות המקצועי החדש בסוכנות הוא בעל היכרות עמוקה עם התרבות והחברה הערבית, לצד אלמנטים נוספים, וכך עסקים רבים יוכלו להיעזר בו ל מנת לממש את הפוטנציאל התעסוקתי שלהם.
יתרה מכך, הסוכנות החדשה תיתן מענה לבעיית העסקת הנשים באזור זה, היות שהנתונים מעידים כי 805 מהנשים בגילאי עבודה אינן עובדות. הסוכנות החדשה תעסיק עשרות ומאות עובדות וכך יעזור להן לחתור לעצמאות כלכלית.
חנה רדו, מייסדת ויו"ר קבוצת תשעשרה מסרה: "במשך שנים היה לי חלום לעבוד עם נשים מהחברה הערבית. כשהגעתי למזרח ירושלים וגיליתי שרק כ- 20% מהנשים כאן עובדות, הבנתי שאני במקום הנכון. אני מאמינה שיש לנו חובה כאזרחיות ואזרחים במדינה לדאוג לרווחתן של כל הנשים בישראל – היום יותר מתמיד. הסוכנות החדשה שהקמנו במזרח ירושלים יחד עם העירייה, היא מבחינתי התגובה הכי טובה – הפתרון הטוב ביותר – למה שקורה כאן. כי רק ביחד נגיע רחוק".
היבה עסילה, מנכ"לית זוהא19 הוסיפה: "לאחר שנים של עשייה, הבנתי שהמציאות מחייבת אותנו לחבר בין העולם העסקי הכללי – לאוכלוסייה הערבית במזרח ירושלים. אנחנו, התושבים והאזרחים דוברי הערבית, מהווים כוח עבודה וכוח קנייה עצומים שחברות רבות לא יודעות כיצד להגיע אליהם. החברה החדשה שהקמנו תגשר בדיוק על הפערים האלה ותביא לחיבור בין אוכלוסיות, דרך העולם העסקי ולצד זה תעניק הזדמנויות תעסוקה ותשנה מציאות עבור נשים – ובתים רבים בירושלים".
עינת מסטרמן, מנהלת התוכנית האסטרטגית לתעסוקה איכותית במזרח ירושלים בעיריית ירושלים אמרה:  "עיריית ירושלים בראשות משה ליאון מקדמת את הגעתן של חברות הייטק וטכנולוגיה למזרח ירושלים ומלווה אותן בתהליך שילוב עובדים איכותיים ממזרח ירושלים. אנחנו שמחים על הקמת זוהא19 ועל היותה מובילה של  השינוי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קול האמת
    הרמת מסך 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרגש. אבל תגידו, מתי ידברו על ההתעמרות שלה בנשים במקאן? על השתקות ההטרדות המיניות של טל רביב ואמיר וויס? על מה שעשתה לנשים שחזרו מחופשת לידה? על הסיבה שעמית משיח זרק אותה שנייה אחרי שהתמנה?
    סגור