שיווק ופרסום

אביבי מטבחים השיקו תערוכה יוקרתית: מי הגיע לברך?

אביבי מטבחים השיקה לאחרונה תערוכה יוקרתית שתככב בשישה סניפים בארץ ותעשה כבוד לאומנים ישראליים צעירים. בין המברכים שהגיעו להשקה אפשר היה למצוא את אור שפיץ, אלברט אסקולה וסיגל שחמון

מערכת ice | 
אביבי מטבחים (צילום אביבי מטבחים)
אביבי מטבחים השיקה לאחרונה את תערוכת "מלח הארץ" אשר תוצג בשישה סניפים של הרשת ברחבי הארץ. התערוכה המיוחדת תעניק במה לאומנות ישראלית ותארח 150 יצירות של אומנות של 30 אמנים ישראלים צעירים.
העבודות בתערוכה מוצבות ומשולבות בין המטבחים המוצגים בחלל הסניף ובכל סניף יוצגו עד כ-30 עבודות אומנות, בהן יצירות של רוני יופה, דפנה סרוסי, ענת גרון, טליה כהנר, בוריס לייפר ונוספים. יתרה מכך, יצירות האומנות יהיו זמינות לרכישה בסכומים בטווח של 400-10,000 שקלים.
בהשקת התערוכה, שנערכה בסניף אביבי מטבחים שבבני ברק, אירחו יצחק אביבי ויוני אביבי בעלי החברה יחד עם מנכ״ל החברה חיים משען, חובבי אמנות, ביניהם: אדיר לוי מנכל קוסנטינו, אלברט אסקולה, השף אבי ביטון, הקונדיטורית אור שפיץ, סיגל שחמון, מושיק גלאמין, הגר משה (האמא הטרייה יוצאת "חתונה ממבט ראשון"), אוצרת התערוכה שושי צ׳חנובר, דודו מצנר סמנכ"ל סחר ניופאן, אורן זוסמן מנהל מכירות ניופאן ועוד.
לדברי חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים: "אנחנו באביבי מטבחים, מעצבים ומייצרים מטבחים בארץ, כחול-לבן, כבר מעל לחמישה עשורים. מעודדים תעשייה ישראלית, שבבסיסה אמנות ויצירה. כל מטבח מבחינתנו הוא יצירת אמנות. מכאן הבחירה שלנו לתת במה ולהקדיש את חללי התצוגה שלנו, לאמנות של אמנים ישראלים ושתעסוק  כמובן בנושא הקרוב ביותר למטבח – אוכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה