שיווק ופרסום

היין הישראלי גורף תארים: זה היקב שזכה ב-7 מדליות זהב

היין הישראלי על המפה - יקב רמת הגולן לקח חלק בתחרות בין-לאומית והגדולה ליינות בגרמניה, שם הוא זכה בלא פחות ב-7 מדליות זהב ותואר יוקרתי לאחד היינות משנת 2019
מערכת ice | 
יקב רמת הגולן (צילום יח"צ)
בשבוע שעבר נערכה תחרות היין הגדולה בעולם בגרמניה ובה התמודד מעל ל-7.5 אלף יינות מרחבי כדור הארץ ואותם טעמו והעריכו 242 מומחיי יין מ-46 מדינות. יקב רמת הגולן השתתף בתחרות וזכה בלא פחות מ-7 מדליות זהב והיין "ירדן מלבק 2019" זכה בתואר היין הטוב ביותר בקטגוריית היינות הישראלים.
את המדליות היוקרתית היקב יקבל במסגרת תערוכת ProWein, תערוכת היין הגדולה באירופה שתתקיים החודש בגרמניה גם כן. בין היינות הזוכים של היקב הם ירדן קציר שרדונה 2020, ירדן קציר בלאן דה בלאן 2009, ירדן קברנה סובניון 2019, גמלא קברנה סובניון 2020 ועוד.
אסף בן-דב מנכ"ל יקב רמת הגולן מסר: "אנחנו נרגשים מתוצאות תחרות ה- MUNDUS VINI, תחרות יין בינלאומית יוקרתית אשר מביאה לקדמת הבמה את היקבים והיינות הטובים בעולם. אנחנו גאים גם כאן לייצג את מדינת ישראל, ואת איכות היין הישראלי לעולם. מדובר בזכייה חשובה מאוד עבורנו המתווספת לזכיות רבות בתחרויות יין יוקרתיות ברחבי העולם".
ויקטור שונפלד היינן הראשי של יקב רמת הגולן הוסיף: "תוצאות התחרות הן מתנה נהדרת לחגיגות ה-40 ליקב. הכרה כמו זו היא עדות לכך שהמותג ירדן ממשיך למצב את עצמו כשגריר המוביל של יין ישראלי איכותי בעולם, ורמת הגולן ממשיך למצב את עצמו כאזור גידול יין יוצא מן הכלל. שבע מדליות הזהב שזכינו בהן בתחרות, משקפות חמישה זנים שונים ושלושה סוגים שונים של יין- אדום, לבן ומבעבע, ונדיר שאזור אחד מייצר את כל אלה בצורה כל כך מוצלחת. אני חושב שההכרה לה זכינו משקפת גם את המחויבות ארוכת הטווח של יקב רמת הגולן לאיכות, מחויבות הנמשכת כבר 40 שנה ותמשיך בתצורת שימור ושיפור איכות היינות שלנו גם בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה