שיווק ופרסום

כוכבת האח הגדול ציינה את יום האישה עם אורחת מיוחדת על סט הצילומים

לכבוד יום האישה, שי מיקה ואמה הגיעו לסט הצילומים של לוריאל פריז לצילום קמפיין לליין חדש של צבעי שיער. על הסט מיקה סיפרה על משבר נפשי שעברה וכי אמה עברה לאחרונה לגור בקרבה אליה
מערכת ice | 
בלה ושי מיקה (צילום אור דנון)
לכבוד יום האישה הבין-לאומי שצוין אמש (ד'), חברת לוריאל פריז קיימה יום צילומים מיוחד לכבוד השקת ליין צבעי השיער "אקסלנס יוניברסל ניודס", בשיתוף הפרזנטורית שי מיקה ואמה בלה.
הצילומים התקיימו בסטודיו בתל-אביב וכללו גם צילומי צביעת שיער של כל אחת מהנשים. שי מיקה בחרה בגוון בלונד אוניברסלי ואמה בחרה בגוון בלונד בהיר. כמו כן, כל אחת חלקה ודגמנה את שגרת צביעת השיער הביתית שלה.
בצד האישי, מיקה חלקה כי לאחרונה אמה עברה לגור קרוב אליה וכי היא מתכננת בקרוב להרחיב את משפחתה: "וזה הדבר הכי כיף בעולם". כמו כן, חלקה כי עברה משבר אישי ולכן התנקתה מהרשתות החברתיות למשך שלושה חודשים: "אכלתי המון שטויות וכל העבודה הקשה שלי, החיטוב והירידה במשקל הלך לפח! מבאס מאוד! ועכשיו אני מציבה לעצמי מטרה לחזור לתזונה נכונה ואכילה בריאה, בתקווה לחזור לעצמי מהר".
לבסוף, סיפרה שהיא לא דתייה היות שאם הייתה חוזרת בתשובה הייתה מאבדת את בעלה, עם זאת היא כן מתחזקת באמונתה. בסוף הצילומים הנשים קיבלו במתנה מוצרי טיפוח מבית לוריאל פריז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה