שיווק ופרסום
אביב גפן כובש בסערה את...בני ברק?! | פרסומת השבוע
אביב גפן החליף את אסי עזר ורותם סלע בתפקיד הפרזנטור של דן דיזיין סנטר וכבר פרסומת הבכורה הוכיחה כמה המהלך המפתיע מרענן בדרך לזכייה בתואר פרסומת השבוע של ice
אחרי שנים בהן אסי עזר ורותם סלע כיכבו בקמפיינים השונים של דן דיזיין סנטר, לאחרונה הוחלט לבצע שינוי מפתיע בעמדת הפרזנטור ולהנחית את אביב גפן לתפקיד הפרזנטור, כאשר כבר פרסומת הבכורה מוכיחה שמדובר במהלך מרענן במיוחד תוך נגיעה בכל הנוסעים הבוערים בחברה הישראלית בתקופה האחרונה, מה שהוביל את הפרסומת של משרד הפרסום ברוקנר יער לוי לזכייה בתואר פרסומת השבוע של ice.
דבר המשרד
בתקופה כל כך מפולגת ומקוטבת חיפשנו לייצר קמפיין למותג שמחבר את כל סוגי האוכלוסיה שמעצבת ובונה בתים. ברגע שהבנו שאנחנו רוצים את אביב גפן (והלקוחה עפה איתנו) נולד הקונספט המבריק "יש לנו בית אחד, אז בואו נדאג לו". אביב הוא לא עוד פרזנטור, והחיבור לרעיון התלבש עליו מנורת לד על ילדת אור ירח שהתבגרה.
בתקופה כל כך מפולגת ומקוטבת חיפשנו לייצר קמפיין למותג שמחבר את כל סוגי האוכלוסיה שמעצבת ובונה בתים. ברגע שהבנו שאנחנו רוצים את אביב גפן (והלקוחה עפה איתנו) נולד הקונספט המבריק "יש לנו בית אחד, אז בואו נדאג לו". אביב הוא לא עוד פרזנטור, והחיבור לרעיון התלבש עליו מנורת לד על ילדת אור ירח שהתבגרה.
האתגר הכי גדול בפרוייקט?
איך מצליחים לקחת נושאים נפיצים, פרות קדושות, אמירות לכאורה קשות, ועדיין לגרום לשני הצדדים לחייך ולצאת מזה בשלום. פיס. תשלומים.
איך מצליחים לקחת נושאים נפיצים, פרות קדושות, אמירות לכאורה קשות, ועדיין לגרום לשני הצדדים לחייך ולצאת מזה בשלום. פיס. תשלומים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
"כן בני ברק, מה קרה?"
"כן, ישיבת הפקה בעשר בלילה, מה קרה?"
"כן, מתחילים לצלם בשבע בבוקר, מה קרה?"
אין הרבה קמפיינים שמצליחים לזקק קמפיין שלם בפאנץ' אחד קצר, קולע וקורע.
"כן בני ברק, מה קרה?"
"כן, ישיבת הפקה בעשר בלילה, מה קרה?"
"כן, מתחילים לצלם בשבע בבוקר, מה קרה?"
אין הרבה קמפיינים שמצליחים לזקק קמפיין שלם בפאנץ' אחד קצר, קולע וקורע.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הלקוחה המדהימה שזרמה עם כל החלומות שלנו, ואביב גפן שזרם עם כל גחמה, קטילה, הומור עצמי, וכל דבר שיחזק את הקמפיין.
הלקוחה המדהימה שזרמה עם כל החלומות שלנו, ואביב גפן שזרם עם כל גחמה, קטילה, הומור עצמי, וכל דבר שיחזק את הקמפיין.
קרדיטים
מנכ"לית-על דן דיזיין סנטר: ליליאנה מור
שותף אחראי: עפר יער
משנה למנכ"ל : גלי שטרקמן / משנה למנכ"ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ
סמנכ"לית קריאטיב: מיטל שקדי
סמנכ"ל אסטרטגיה: לירון שכטר
קופירייטרית: מור בוזגלו
ארט דיירקטור: דודי סלמה
סופרוייזרית : ענבר גסנר
מנהלת הפקה: אביבית שבת
מדיה : אלכס ספיקובסקי
סטודיו : לב רוזנבליט ואינה סננס
במאי : רני כרמלי
חברת הפקה : גוסטבו הפקות
עורך: דדן עוזיאל
מוזיקה: אביב גפן וערן מיטלמן
בית פוסט: ברודקאסט
קריינית: יעל היים
מנכ"לית-על דן דיזיין סנטר: ליליאנה מור
שותף אחראי: עפר יער
משנה למנכ"ל : גלי שטרקמן / משנה למנכ"ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ
סמנכ"לית קריאטיב: מיטל שקדי
סמנכ"ל אסטרטגיה: לירון שכטר
קופירייטרית: מור בוזגלו
ארט דיירקטור: דודי סלמה
סופרוייזרית : ענבר גסנר
מנהלת הפקה: אביבית שבת
מדיה : אלכס ספיקובסקי
סטודיו : לב רוזנבליט ואינה סננס
במאי : רני כרמלי
חברת הפקה : גוסטבו הפקות
עורך: דדן עוזיאל
מוזיקה: אביב גפן וערן מיטלמן
בית פוסט: ברודקאסט
קריינית: יעל היים
עוד ב-
אביב גפן (צילום יח"צ - דן דיזיין סנטר)
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.מהפרסומות הגרועות שלא שייכות לפרזנטור אלה לתפיסהברקע 02/2023/26הגב לתגובה זו0 2שאומן ימכור אווירה לבית במארז של שלום ובדרך מצלמה קטפה דתי עם כיפה. עדיף מוצר טוב בלי אווירה ועלויות פרסום מאשר רעש וצלצולים. מעבג להישג שגפן הוא מניה חמה. לגהץ פרזנטורים כדי לדבר על.שני מיליון שקיבלי זה לא חכמה. לפחות אסי כהן אמין.סגור
-
4.אחלה פרסומת. (ל"ת)שאפו 02/2023/24הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.פרסומת וואולילך 02/2023/24הגב לתגובה זו1 0יופי של פרסומת מבריקסגור
-
2.חמוד . (ל"ת)שלומית 02/2023/24הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.פרסומת ממש יפהגלית 02/2023/24הגב לתגובה זו1 0פרסומת מממש יפה של אביבסגור